Saturday, April 9, 2011

Pencalonan Header Blog Lelaki/Wanita Pilihan


 Sebagai salah seorang KREW BPM(blog pilihan malaysia), aku menjalankan tanggungjawap untuk menyokong SEGMEN anjuran BPM...hehe,,

Kali ini BPM buat Header Blog Pilihan.., jadi aku buat la pilihan aku...,



Header Blog Lelaki Pilihan
 




- aku pilih Header Iqbal kerana yang pasti dia musuh aku...hehe, selain itu header dia kena dengan jiwa dia sekarang, Kapal terbang tu tanda minatnya dia dalam bidang Kejuruteraan Aeroangkasa dan sekarang dia belajar pun jurusan Kejuruteraan Aeroangkasa





Header Blog Wanita Pilihan





- aku pilih Header Miss Lolly kerana yang pasti dia musuh aku gak.... , selain itu aku pilih header dia sebab ada gula-gula sebelah lagi muka dia.., maksud header dia "muka aku semanis gula-gula" tak percaya tanya dia.hahaha



"UNDIAN MASIH DIBUKA...DAN SESIAPA YANG NAK JOIN MASUK LA OK"
 

keterangan lanjuk klik sini


Sekian...Peace(~_^)v


p/s : join pilih header aku wei..hahahaha



34 Orang Memberi Komen & Pendapat

wow. lawa la miss lolly. harhar

nad xde header...boleh join tak??
hahhaha...
nak undi header kak sunah ar..
header ujang x hemsem..
lalalala~

awek lolypop tuh mmg comel..hahahhahha

nad pon join..
ujang kene komen kan?
sebab undi kamu..
hahah

http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/04/pencalonan-header-blog-lelakiwanita.html

header iqbal tu cool dan simple. tepat pilihan ujang

header blog aku? fine..sebab kau tak selalu masuk belog aku
tak pe jang..


ggrrrrr..tacink!

jang kalau aku pilih header ko..ko jgn lupa blnja doyan eh.. ahahahaha
ada bran?

semart.

nak pilih header kak yana.

header ujang xmacho.

~alalalal`=)

ape ni..tak paham....-_-" ade eh benda ni? yang bukan krew BPM boleh pilih header gak ke? err..

wahhhh..tibe2 aku rs nak calonkan diri sendiri jer..hahaha

main awek aje yerr..haha

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/iqbalhakimi-dan-faizal-fredly-tolak.html

aku tak der header..arghhh!!
nak upah orng tolong buatkan....

wahh...pndai ujang pilih header..cun3..hehehehe~~~

jang aku undi lu bai
http://ayuariffin.blogspot.com/2011/04/pencalonan-header-blog-lelakiwanita.html

waah..jang..thanks jang sebab pilih header aku...terharu ni =P

ala..nak join jugek..hik hik...tai header iqbal..simple pimple..hah??hehe..jang ni boley mollow blog nad ker??hehe..wat lawak 5 minit..^_^

Nak join tapi header tak lawa cam org lain..huhu...tarik diri jer la..hehe

aku join satu contest n aku tag lu
http://ayuariffin.blogspot.com/2011/04/contest-natural-beauty-ababg-stalker.html

kedua2 header blog memang cantik lah...

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/04/bersediakah-kamu-untuk-menjadi-seoran.html

mereka memang layak.......
wah!!!
bilalah kak ayu nak ada masa buat header sendiri?

mmg semard header dorang@@huhu~
arep punyer headr??hampeh je~

arepnakbebel: aku tade BE! kau ade??

kenapa tak calonkan je header sendiri??

hahaha;p

p/s ada entri tuk hang gak http://syuwaistory.blogspot.com/2011/04/bila-bercerita-tentang-cita-cita.html

header miss lolly mmg cantik :)

wah terbaekkk la... =) cantik n kretif tue ...hehe

header diorang berdua memang cantek..
seyes tak tipu..lalala~

camner nak buat box comment camni ek.....leh ajar tak? huhuhuhuhu


EmoticonEmoticon