Monday, April 11, 2011

Sangap Blog

 (gua google perkataan sangap keluar gambar ni...)


Selamat Pagi....Morning....


Pergh...!!! sangap gila aku dengan blog.., rindu pulak tak mengadap blog ni 2 hari....


Macam-macam peristiwa aku lakukan wekend hari tu....antaranya('',)

- berjalan di loyat selama 2 jam tanpa beli apa-apa<-----terasa bongok pulak
- pergi amik baju khawin yang di tempah di KL,sekali baju YANA salah saiz <---kedai tu bongok
- lepak mengemas rumah tapi tak terkemas jugak...


2 jam aku ke loyat dan terasa bongok kerana motif sebenar nak beli DSLR nikon D3100..sekali kena racun oleh abg kedai tu suruh angkat  Canon 550D pulak..grrrrrrr.. aku dah pening terus tak beli apa2...Yana terus merajuk..wahahahahaha


Korang pulak mesti suruh aku beli Nikon D90 atau D7000 kan..., bajet rm2000 jer wei...grrrrrrr!!



"Moral of the story"

- jangan cepat terpengaruh
- jln pergi loyat kalau tak beli apa2
- jangan jadi bongok



Sekian Peace(~_^)v


"Ini ialah contoh entri MERAPU MERABAN seperti yang diutarakan oleh si bongok NAZ"


P/S : Jom kita makan dulu

32 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha...pening-pening...sebaik tak beli apa-apa..jangan terpengaruh sudah..betul kata SG...d90 pun oke

btol2 jgn cepat tpengaruh...org kedai mmg bmulut manis...aisshhhh~

beli nikon d43215789 HAHHAHAHHA

x tahan dugaan ghupernya budak nie..

mudah terpengaruh jugak ujang nie..laen kali suruh la sis Yana buat keputusan skali..(^^,)

orang kat kedai memang mulut manis...macam2 dia hulur...dari yg x terfikir nak beli terus terbeli...huh!!

muahahaha..best je netry bongok neh..hakhak

sape yg bongok dlm kes weekend ko nih...hahahah

Bab tempah baju kawen kat KL mmg selalu silap sumthing sbb diorang too bz due to banyak tempahan.. Kalo kat kampung maybe kedai boleh concentrate kut.. Sbb bini ambe aritu 3 kali buat silap ooo..

dah merajuk si yana tu apa lagi pujukla..beli D90 pasti senyum

dah kawin nanti share duit ngan yana beli D90 ...
atau
suruh yana wat hantaran
atau
suruh sape sape bagi hadiah masa kawin nanti

hahah memang bongok

err canon pun oke gak

hari minggu di loyat sangat lemas.. huhuh alamak camner tu salah saiz pulak baju yana.. kesian korang, dugaan darah manis tu ujang... hiihih

MORAL : SIAN YANA YANG MENEMAN

ai xmo canon..nk nikon jugakkkkkk!! =__=

huhu :P dapat cam nanti..bersanp gambr lar yerr~!

huhu :P dapat cam nanti..bersanp gambr lar yerr~!

ujang : angkat la d7k maaaa...hehehe...aku da ade d90...bley aku pinjam ko nye..


(tp budget ko 2k je kn?xpe2..belikn aku lens je..)

yes..yes..nikon the best..

mahu pinjam sama saya ke...

d60?..d90?...huhuhuhu

rajin2 solat dhuha, tu senjata suami tu

ceq pun nak beli gak dslr..errr..tapi lambat lagi kot..huhuhu...

P/S: Nombor macam kat kotak Lebah-lebah Tinggalkan Madu Pada Bunga Sakura kat bawah blog tu..no tu jumlah komen orang2 tu..:)

aku setuju dengan #ff...

sebab kau memang bongok.... hahah,....

hehe kesimpulan : jangan hasut sume orang jadi bongok~

ko nak beli 3100..?? buat rugi jer.. autofocus motor bukan built in dalam body.. so nnt klu nk beli lens, lens yg ade autofocus.. selalunya lens jenis ni mahal.. betul ckp tokei kedai tuh.. angkkut jer 550d..

sampah punye entry, hahaha layak masuk lori alam flora jer nih

Keputusan membeli dipengaruhi orang lain kan kan?


EmoticonEmoticon