Wednesday, April 27, 2011

Terima Kasih Eqbalzack

Siapa yang tak kenal Bro Eqbalzack sila terjah.., sangat tidak rugi mengenali dia ok...



********************

Nie nak belagak..hee

Hari ini agak gembira dan girang gila hati aku..hehe, seperti yang Bro Eqbalzack janjikan kepada aku...,kini tiba masanya dia telah tunaikan.

Bro eqbalzack janji nak sponsor aku CUPCAKE dan pagi tadi aku jumpa dia yang hensem dia foyer sebuah fakulti di UPM..hihi

Tak sempat borak lama tadi..., dia bagi aku kotak yang dalamnya ada CUPCAKE dan terus gerak..., sibuk sikit Eqbalzack sekarang ni...

Meh tengok gambar CUPCAKE yang aku amik menggunakan nokia 3310 aku




Baiknya hati bro eqbalzack kan nak sponsor 1 hantaran dulang untuk aku bagi YANA nanti..., tapi aku tak pasti lagi nak kasi YANA ke tak...rasa aku nak makan sorang..hahahaha

Kaler yang dia kasi pun mengikut tema dulang hantaran aku..,


CUPCAKE ni dibuat oleh kakak kepada bro Eqbalzack iaitu :






Terima Kasih Sekali lagi kepada Eqbalzack dengan hadiah yang di beri...('',)


Sekian...Peace (~_^)v


 Jemputan Kahwin Klik SINI


P/S : takda siapa lagi ke nak sponsor atau kasi hadiah kahwin..hihi ('',)
 


Artikel Terkait

58 comments

ada 8 ketoi tuhh..xkan nak bolot suma kot...sdekah² kat kengkawan sama...gegege..

wahh mcm artis lak rasa kene sponsor nih.hehe..

wah...cntiknya cupcake, sampai ati ke ko nak makan ujang

cait...sila sedekah pade aku sikit....huaa..share gambar aje tak aci betul

abang eq dtg tak kawen ko?? klu aku pegi...aku teringin nak jumpa dia..nak mintak sign klu bole..wahaha...

whoaaaa! bestnya. kalau mcm tu nak kawen cepat jgk lah. pastu mintak bro EQ sponsor. hikhikhik. ;p

la...asal x bgtau g upm jmp abg eqbal. kalo tau, leh poww ko cupcake tu.. sebiji udahla wat hntaran, yg kecik tu..huhu.. yg lain kekah je la kt membe2... muahahaha

ala rugi jer bagi yana...baik mkn semua..

man - dia dtg..

ujang, cantiknya cupcake tu sesuai tema. jangan lupa posing dgn cupcake tu..kak zu nak tengok...promise yeeee

ujang kejam, hehe.. kalau tak nak bg yana, pe kata kita share 2.. nak yang besa sikit tu... cantik lew pulak..

aiyoo..terliurnyer...dah le berpuasa hari ini...

woiii!!..aku bg jam loceng dah la okeh!!..ahhahahhaha

huish! bagi kat yana sikit lah! mane bleh lahap sorang. haha

hahah..ujang..ko nak dengo cite eka??
eka ade hadiahkan kat kawan bek eka hantaran coklat...eka bagi dia suh bagi kat laki dia..
rupenyer dia tak bagi..dia baham sorang2..hahahaha

ujang nampak sedap lah ! hihi ;p
nyumnyum

Ujang x payah Yana pom x yah.. Meh kasi sini.. Lalalala :D

fuyooo dpt sopnsor..mcm artis tol Ujang ni...

cupcake...kat cni susah nak cari...isk!! still x jumpa2 lg...

wahhhhh best nya.cantek kek tu... =)

aku dah banyak kali jumpa dia...hahaha....man, meh aku mntakkan sign...

aku dah banyak kali jumpa dia...hahaha....man, meh aku mntakkan sign...

ujang, makan dengan aku lah. kita share. haha. aku nak yg tengah =D

adoi... makhruh puasa aku..-.-'

wahh cantik.....jgn hilang satu ujang mkn dah la yek?

weee bestnyaaa nak mintak jugakkk lah nanti =)) heheee *takmaluu

1 utk sy ..2 utk sy..3 utk sy..semua utk sy..kamu?xder pape..hihi...tahniah!!

waaa bestnya dapat cup cake dari bro eqbal..ni nak kene mintak jugak ni..haha

abang eqbal mmg baik hati..
wah.... nampaknya ujang dah dapat sentuh dan lihat hasil tangan kak ngah abang ee......
kak ayu jeles nya....

wahhh tak boleyh jadik nie
kene mintak bro eq suh spnsor kaloi jugak hahah

BEST NYER....CANTIK PLAK TU...REZEKI....

sponsor2 cm artis dah ye ko jang. hehe. apa2 pon tahniah. xnak tgk hadiah dr faizal fredley? huhu

salam ujang...sori late reply, mmg sgt busy! tak sempat nak borak tadi...
3 appointment hari ni...sv pun suruh balik awal sebab tgk abg eq dah lembik kat fakulti..haha

ok, cupcake tu jgn lupa share dgn yana...hehe

siapa nak kena sponser lagi??? hahahaha

alhamdulillah..murah rezeki ujang..

tp lagi murah rezeki kalau bagi sis yana semua tu!hehehe~~

best nye . baik giler eqbalzack tu kan .

comeynya cupcakes...untung ujang...

p/s: tak sangka tepon 3310 boleh amik gmbr...kat mn beli?

nak jugak...:P

bestnye laa nk kawin...keke

cupcake...bestnyaaaaaaaaa dpt sponsorrr...;)

waaaaaaaaa....

jeles aih.. hahahah~

cantik..
lg cantik klu ko bg semua kat Yana
:)

nak yg tengah weiii..
wahhh untungnye badan jang oiii..

saya kompem mesti sdp neh.. keh3x.. *walopn xpng terai kn..
kejam ko bang mkn sorg.. sian kak.yana..

gilak ah..
artis dapat sponsor..
kompom kena datang ni..

alamak manis nye,, ;)
sanggeh la, ujang da cam hartis
siap ada sponsor

bertuahnya Eqbal sponsor ye.. doa dari seorang teman buat ujang tu.. moga bahagia dgn yana nanti.

makk aihhh..jeles nyer di sponsor cupcakes...


cupcakes tuh bagi sy je la..hahahaha

http://julajuliebintangsembilan.blogspot.com/2011/04/wargghhhhujang-dapat-sponsor-dr.html


EmoticonEmoticon