Terima Kasih Eqbalzack

Siapa yang tak kenal Bro Eqbalzack sila terjah.., sangat tidak rugi mengenali dia ok...



********************

Nie nak belagak..hee

Hari ini agak gembira dan girang gila hati aku..hehe, seperti yang Bro Eqbalzack janjikan kepada aku...,kini tiba masanya dia telah tunaikan.

Bro eqbalzack janji nak sponsor aku CUPCAKE dan pagi tadi aku jumpa dia yang hensem dia foyer sebuah fakulti di UPM..hihi

Tak sempat borak lama tadi..., dia bagi aku kotak yang dalamnya ada CUPCAKE dan terus gerak..., sibuk sikit Eqbalzack sekarang ni...

Meh tengok gambar CUPCAKE yang aku amik menggunakan nokia 3310 aku




Baiknya hati bro eqbalzack kan nak sponsor 1 hantaran dulang untuk aku bagi YANA nanti..., tapi aku tak pasti lagi nak kasi YANA ke tak...rasa aku nak makan sorang..hahahaha

Kaler yang dia kasi pun mengikut tema dulang hantaran aku..,


CUPCAKE ni dibuat oleh kakak kepada bro Eqbalzack iaitu :






Terima Kasih Sekali lagi kepada Eqbalzack dengan hadiah yang di beri...('',)


Sekian...Peace (~_^)v


 Jemputan Kahwin Klik SINI


P/S : takda siapa lagi ke nak sponsor atau kasi hadiah kahwin..hihi ('',)
 


{ 58 comments.. read them below or add one }

Eza Ridzwan Eza Ridzwan April 27, 2011 at 2:28 PM
ada 8 ketoi tuhh..xkan nak bolot suma kot...sdekah² kat kengkawan sama...gegege..
Cik Aish Cik Aish April 27, 2011 at 2:29 PM
wahh mcm artis lak rasa kene sponsor nih.hehe..
Fareha Rahmat (Bos Besar) Fareha Rahmat (Bos Besar) April 27, 2011 at 2:29 PM
wah...cntiknya cupcake, sampai ati ke ko nak makan ujang
misz sheyla misz sheyla April 27, 2011 at 2:30 PM
cait...sila sedekah pade aku sikit....huaa..share gambar aje tak aci betul
man yusoef man yusoef April 27, 2011 at 2:30 PM
abang eq dtg tak kawen ko?? klu aku pegi...aku teringin nak jumpa dia..nak mintak sign klu bole..wahaha...
HAJAR hasan HAJAR hasan April 27, 2011 at 2:31 PM
whoaaaa! bestnya. kalau mcm tu nak kawen cepat jgk lah. pastu mintak bro EQ sponsor. hikhikhik. ;p
[k]o{q}i[n] [k]o{q}i[n] April 27, 2011 at 2:32 PM
la...asal x bgtau g upm jmp abg eqbal. kalo tau, leh poww ko cupcake tu.. sebiji udahla wat hntaran, yg kecik tu..huhu.. yg lain kekah je la kt membe2... muahahaha
Ujang9897 Ujang9897 April 27, 2011 at 2:32 PM
ala rugi jer bagi yana...baik mkn semua..

man - dia dtg..
zuwaidah zuwaidah April 27, 2011 at 2:32 PM
ujang, cantiknya cupcake tu sesuai tema. jangan lupa posing dgn cupcake tu..kak zu nak tengok...promise yeeee
A y e s h a Ramlee A y e s h a Ramlee April 27, 2011 at 2:34 PM
ujang kejam, hehe.. kalau tak nak bg yana, pe kata kita share 2.. nak yang besa sikit tu... cantik lew pulak..
MamaEma MamaEma April 27, 2011 at 2:35 PM
aiyoo..terliurnyer...dah le berpuasa hari ini...
darxniq darxniq April 27, 2011 at 2:35 PM
woiii!!..aku bg jam loceng dah la okeh!!..ahhahahhaha
yatie's EPISODE yatie's EPISODE April 27, 2011 at 2:35 PM
huish! bagi kat yana sikit lah! mane bleh lahap sorang. haha
Cik Eka Cik Eka April 27, 2011 at 2:36 PM
hahah..ujang..ko nak dengo cite eka??
eka ade hadiahkan kat kawan bek eka hantaran coklat...eka bagi dia suh bagi kat laki dia..
rupenyer dia tak bagi..dia baham sorang2..hahahaha
♥sophie♥ ♥sophie♥ April 27, 2011 at 2:37 PM
ujang nampak sedap lah ! hihi ;p
nyumnyum
Belog MTT Belog MTT April 27, 2011 at 2:39 PM
Ujang x payah Yana pom x yah.. Meh kasi sini.. Lalalala :D
wanda arry wanda arry April 27, 2011 at 2:41 PM
fuyooo dpt sopnsor..mcm artis tol Ujang ni...
mOoN mOoN April 27, 2011 at 2:42 PM
cupcake...kat cni susah nak cari...isk!! still x jumpa2 lg...
rara pinkmafia rara pinkmafia April 27, 2011 at 2:43 PM
wahhhhh best nya.cantek kek tu... =)
zaMir zaMir April 27, 2011 at 2:43 PM
aku dah banyak kali jumpa dia...hahaha....man, meh aku mntakkan sign...
zaMir zaMir April 27, 2011 at 2:43 PM
aku dah banyak kali jumpa dia...hahaha....man, meh aku mntakkan sign...
CikBulat CikBulat April 27, 2011 at 2:44 PM
ujang, makan dengan aku lah. kita share. haha. aku nak yg tengah =D
mynameismy mynameismy April 27, 2011 at 2:48 PM
adoi... makhruh puasa aku..-.-'
Lydia Miza(Aidyl Azim) Lydia Miza(Aidyl Azim) April 27, 2011 at 2:56 PM
wahh cantik.....jgn hilang satu ujang mkn dah la yek?
Melati Melati April 27, 2011 at 2:59 PM
weee bestnyaaa nak mintak jugakkk lah nanti =)) heheee *takmaluu
iLa suHaiLa iLa suHaiLa April 27, 2011 at 3:01 PM
1 utk sy ..2 utk sy..3 utk sy..semua utk sy..kamu?xder pape..hihi...tahniah!!
Adinda Amy Sensei Adinda Amy Sensei April 27, 2011 at 3:12 PM
waaa bestnya dapat cup cake dari bro eqbal..ni nak kene mintak jugak ni..haha
Citarasa Rinduan Citarasa Rinduan April 27, 2011 at 3:15 PM
abang eqbal mmg baik hati..
wah.... nampaknya ujang dah dapat sentuh dan lihat hasil tangan kak ngah abang ee......
kak ayu jeles nya....
nurkaloi nurkaloi April 27, 2011 at 3:19 PM
wahhh tak boleyh jadik nie
kene mintak bro eq suh spnsor kaloi jugak hahah
aDisH.sHidA aDisH.sHidA April 27, 2011 at 3:24 PM
BEST NYER....CANTIK PLAK TU...REZEKI....
Dawa Dawa April 27, 2011 at 4:04 PM
sponsor2 cm artis dah ye ko jang. hehe. apa2 pon tahniah. xnak tgk hadiah dr faizal fredley? huhu
eqbalzack eqbalzack April 27, 2011 at 4:12 PM
salam ujang...sori late reply, mmg sgt busy! tak sempat nak borak tadi...
3 appointment hari ni...sv pun suruh balik awal sebab tgk abg eq dah lembik kat fakulti..haha

ok, cupcake tu jgn lupa share dgn yana...hehe

siapa nak kena sponser lagi??? hahahaha
Bella Bell Bella Bell April 27, 2011 at 4:26 PM
alhamdulillah..murah rezeki ujang..

tp lagi murah rezeki kalau bagi sis yana semua tu!hehehe~~
humaira humaira April 27, 2011 at 4:29 PM
best nye . baik giler eqbalzack tu kan .
!✿❤Cik Izan❤✿! !✿❤Cik Izan❤✿! April 27, 2011 at 4:32 PM
comeynya cupcakes...untung ujang...

p/s: tak sangka tepon 3310 boleh amik gmbr...kat mn beli?
nur aisya humaira nur aisya humaira April 27, 2011 at 4:35 PM
nak jugak...:P

bestnye laa nk kawin...keke
FIFIEY LYCHEE MARATION FIFIEY LYCHEE MARATION April 27, 2011 at 4:48 PM
cupcake...bestnyaaaaaaaaa dpt sponsorrr...;)
Miss Shikio Miss Shikio April 27, 2011 at 6:02 PM
waaaaaaaaa....

jeles aih.. hahahah~
bobiedanbad bobiedanbad April 27, 2011 at 6:06 PM
cantik..
lg cantik klu ko bg semua kat Yana
:)
♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ ♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ April 27, 2011 at 6:12 PM
nak yg tengah weiii..
wahhh untungnye badan jang oiii..
ishiko ishiko April 27, 2011 at 7:01 PM
saya kompem mesti sdp neh.. keh3x.. *walopn xpng terai kn..
kejam ko bang mkn sorg.. sian kak.yana..
APi APi April 27, 2011 at 8:18 PM
gilak ah..
artis dapat sponsor..
kompom kena datang ni..
cantekk cantekk April 28, 2011 at 11:29 AM
alamak manis nye,, ;)
sanggeh la, ujang da cam hartis
siap ada sponsor
Liza @ Adzriel AB Liza @ Adzriel AB April 28, 2011 at 12:16 PM
bertuahnya Eqbal sponsor ye.. doa dari seorang teman buat ujang tu.. moga bahagia dgn yana nanti.
:: jula julie :: :: jula julie :: April 28, 2011 at 1:45 PM
makk aihhh..jeles nyer di sponsor cupcakes...


cupcakes tuh bagi sy je la..hahahaha

http://julajuliebintangsembilan.blogspot.com/2011/04/wargghhhhujang-dapat-sponsor-dr.html