Blog peribadi seorang bernama ujang

Thursday, May 19, 2011

Biodata Tiz Zaqyah | Nama Sebenar Tiz Zaqyah

Sebut sahaja Tiz Zaqyah mesti dalam fikiran kepala orang Nur Kasih, begitulah kuatnya impak Tiz Zaqyah atau pemilik Nama Sebenar Siti Zaqyah Abdul Razak




(comel)




Kesempatan ini aku nak kongsikan Biodata Tiz Zaqyah dekat pembaca blog Erti Kehidupan....alang-alang boleh main SEO..hee




Biodata Tiz Zaqyah 


NAMA : Siti Zaqyah Abdul Razak


NAMA MANJA : Tiz Zaqyah


TARIKH LAHIR : 25 Oktober 1988


ASAL : Kuala Lumpur


STATUS : Bujang


KARIER: Pelakon


PENDIDIKAN: Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)


MULA BERLAKON: 2006


WATAK IMPIAN: Seram, psiko & gila


PELAKON PUJAAN : Ujang9897



Tiz pernah membintangi beberapa drama antaranya gol&gincu, impian illyana dan nur kasih. Selain itu filem yang  pernah dilakonkan ialah Bernafas dalam lumpur dan Puaka Topeng Putih

Dari mata aku Tiz ni lagi cantik ketika bertudung seperti dalam lakonan di dalam cerita Nur Kasih...hehe

Kenapa ramai yang suka sangat filem Nur Kasih ni...ramai dah jawap dekat entri APA KEJADAHNYA NUR KASIH klik SINI


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : Ayu raudah pun cun gak kan..hihi


30 Comments
Comments

30 comments:

GamUHU said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kau minat dia ke ujang?

akmalhilmi said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ckp jela kaw minat dia jang
hahah :p

Eyrique Ettiqazz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1st time tgk tiz berlakon masa tahun 2006,masa tu dia baru abis sekolah dlm cite impian ilyana..dia bwk watak pljr u yg sound trouble sikit...senior ilyana...

Chegu Zubir said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

la sama umur dgn c.z upanya...hahaha...o minat tiz n ayu ek...kak yana o kak yana..hahah..

mas saari said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yang lain semua betul rasanya tapi bab pelakon pujaan tu memang auta belaka...hehehee

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ayu raudah mmg cun,tp mereka sama2 seksi di alam realiti.akak minat lakonan mereka yg bertudung.sgt2 ayu.tp bila tgk majalah..terus tutup..huhu

saya YANA said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

besday sama ngn Yana... same2...

cik sakura said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

owh tidak..pelakon pujaan tu macam musykil sikit..hehe

Mr feckry said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bab pelakon pujaan tu yang geli bulu ketiak gua

Rozuan Ismail said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pelakon pujaan ujang?euwwwwwwww!

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

akak solute la dgn ko ujang, rajin bebenor cr biodata artis, tak byk kojer la tu hahahaha sape mrh kena jual

KAMIHIDUP said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yana tak marah ke? heee.

darul_makmur@yahoo.com said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Salam...nak tumpang promosi boleh tak...terima kasih

Hanim Mahali said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pheeewiiittt...minat Tiz pulak dia...
hanim suka tengok tiz yang pakai tudung je...

jeRza said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ooo. saya tetap minat lisa surihani .hahaha :D

dak eina said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lisa surihani lg cantik!

hana said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

die pakai tudung agi berganda2 cantik dari terdedah sana sini...
=D

APi said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

go&gincu dia berlakon jadi apa jang?

farhah dzarif said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

part artis pujaan tu, bio beno hehehe :D

zuhaida said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

suka tengok tiz berlakon pakai tudung .

LittleGurl said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waa...sama umur dengan LG tuh...tapi matured gilew...da la comel.grr

sugar2 kapas strawberry said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak sabar nk tgk! :)

Izamir Ridzwan said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lah xde lah tua mana bakal bini aku ni ujang oii.. boleh la hantar rombongan pinang

*cimOt* said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahahaha..pelakon pujaan=ko??
hmmmmm

halila Ibrahim said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Memang suka dengan tiq zaqyah ni.. hari tu cerita gemilang akak tengok sampai habis episod..

Tapi Ayu raudhah tu kurang la..

cunndaa said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul3....
die lagi cantik bertudung...
nampak cunn je

eamy milea said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

laa..mude ag tizz ni rupenye.muka dia matured je,,,hehe

efa nur said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

laaa..sebaya ngn efa ke tiq zaqyah nie..baru tahu..hehehe :D

kay_are said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nape artis pujaan die mesti ko? ko artiskah bro? owh.. muda setahun dari aku rupenye die ni..

mynameismy said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mlm td aku tgk citer kongsi. demmmm giler tak besh! tahu tgk nur kasih! grrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang