Monday, May 16, 2011

Derm...!!!

 Al kisahnya DIN yang bengong...!!!


CIKGU: Along, cuba terangkan apakah tugas akar pokok pisang?

ALONG: Untuk mencari makanan, cikgu.

CIKGU: Bagus, sekarang giliran Neena pulak. Apakah tugas batang pokok pisang?

NEENA: Untuk membawa makanan yang dicari akarnya, cikgu.

CIKGU: Pun bagus jugak. Sekarang giliran Din pulak. Apakah tugas daun pisang?

DIN : Untuk membuat "tapai" cikgu..

CIKGU: Uiii, lagi bagus. Sila diri atas meja sampai tamat waktu kelass!

DIN : Derm...!!!


"Moral of the story"

- jangan la loya buruk dengan Cikgu ok..!!



SELAMAT HARI GURU....('',)


( cikgu kesayangan Miss Lolly)



sakit ati


P/S : Gua benci LINK INI <---klik kalau nak rasa benci jugak

42 Orang Memberi Komen & Pendapat

16Mei lar ari guru.. esok..

hahahhaa..kalau dpt anak murid macam ni saya rotan laju2..hehe~~

errr..hari guru xstart lagi la ujang....16 mei xmsuk lagi..setakat waktu yg saya komen ni la..huhuu~~~

selamat hari guru untuk semua guru2..:)

Ujang mesti selalu kena berdiri atas meja kat skolah kan??

kalau DIN jawab untuk buat bungkus nasik lemak mesti cikgu tu suruh duduk. keh3x

http://keleboqmaneh.blogspot.com/2011/05/semalam.html

ok la tu gua post gh pagi...esok la ek..hihi

hahaha!cikgu shida,. xsesuai kau,.=p

hahahha!!!
memang tradisional betul budak tu..
hehheheh

hahahhaa, mak ayah tok cikgu!! esok dpt hadiah banyak wooO!!

ui jang..hari guru 16 mei la...hari ni hari guru.esok kul 12 pagi baru lah habis..ape la..baru kawen dah lupe..hehehe...lek jang...

KAU MEMANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG CIKGU AKU PANDAI MIMING, KAU ADE ???

hahhahahha... buah pisang wtpe jang? hahhak3

eeeee. ta suka cikgu shida. haha. bye

http://eyfaaliasstory.blogspot.com/

eh betul la utk buat tapai..

haihh"

huh lapaq tapai la pulak..~

=D

xde sapa klik link tu ke ? aku da kata kena tulis hot2 sikit

wa benci link tuh. -,- cisss.

haha..tak bleh blah..link ko xkn ku terperangkap kt SB smlm ramai kena..haha

xpasal kena denda...

smt hri guru

kalau aku jadi cikgu tu, dah lama aku lempang bontot student tu :)

Baru aku nak klik, trus aku teringat balik link yang aku bagi ko tuh. Kehkeh

hehe...loyar buruk ngan cikgu budak2 sekarang jek yg berani.

cam kenal je gambar tu..cikgu shida ke muaheeeee...:P

hehe,,bgus2..dpt ank murid camni mmg patot wat camtu

huhuhu knp mesti muka cikgu shida...

kalau dpt tu dah lama kene lempang laju2..hahahaha

slmt ari guru gak...
padah wat loya buruk...

hari ini hari guru...tp, apa mohtip letak gmbr cikgi shida? mesti semua cikgu2 bengkek jer tgk gmbr cikgu shida tuh...hehehe

yang last tu sangat membakar hati cikgu...

mula2 ceq baca ceq rasa tak salah jawapan Din tu...tapi bila ceq baca lagi sekali..owhh..okehhh..hahahha~

terus rasa nak muntah pink tengok cekgu tu..huh!!!

selamat hari guru kepada semua guru dan bakal guru di dunia ini :)

hehehehehehe pokok pisang lak heheheehhe

haha mesti bangga cekgu tu ada student mcm din

xmrah pun inchik Ujang :) thanks taw

bila nak umumkan pemenang GA ujang oiii.....

dah lama orang tunggu ni....

"apakah tugas pisang".. tanya anak murid pada cikgu nya... hahaha

macam kisah benar jer..
ujang ekk yang kena denda tu..
tu la loyar buruk sangat..he3

mst cumeii budk tue......
selalu yg nakal2 nie cumeiii.....
pastue slalu wat kan cikgu teringat kan dy......

heee,
gad1s dpt ucapan hari guru.....
wlaup0wn jd guru kejap je....
c(:


EmoticonEmoticon