Sunday, May 15, 2011

Gua Pelik..!!!

 
Gua pelik sesangat la..., kenapa boleh jadi macam ni...

Dulu gua dengar orang cakap jer..tapi gua dah dengar gua buat bodoh jer la kan sebab rasa macam "hek eleh"

Tapi sekarang gua rasa apa yang gua dengar orang cakap dulu tu betul la..derm..!! menyesal gua buat bodoh dulu..grrrr

Kalau gua tau dari dulu gua maintain jaga betul-betul gua punya...hurm...tapi gua rasa tak terlambat lagi untuk gua kembali seperti dulu

Lu orang pernah dengar tak orang cakap


" Kau dah kawin nanti badan naik la..,"

" Boroi la kau kawin nanti.."

"Dah kawin nanti gemuk sedap senang hati"



Gua benci gila dengar ayat tu dulu..., tapi..!!..tapi...hakikatnya sekarang itulah yang gua alami sekarang....=(

Perut gua dan berat badan gua naik bai...!!!!

- Berat naik 3 kilo..!!
- Perut pulak boroi..!!!

Masalahnya baru 2 minggu gua kawin dah naik macam ni..hurm.., memang hari2 gua kena sit up ni..!!


Yang lelaki perut korang buncit macam Ben Ashaari ke tak ek..,??

Yang pompuan perut laki korang buncit ke tak...???

 
 (gambar hiasan) <--perut mamat ni tak buncit..grrr


Sekian...Peace(~_^)v


P/S : biar buncit.., yang penting macho...(ayat sedapkan hati)


Gua benci LINK INI <---klik kalau nak rasa benci jugak

47 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha.ye ye sit up pagi2 .huduh lau boroi .

yo lah jang oiii....porut muncit senang ati..huhu~

fuh..ak rse yg ptt risau yana
hehe

http://pearl-jade86.blogspot.com/2011/05/wahai-wanita-solehah-jangan-risau-akan.ht

ko nk tahu kenapa?? kang klu aku citer ckp aku lucah.. ni dia ade kaitan dgn bio.. klu ko bljr ko tahu la psl ape org lepas kawen nek bdn

pegi gym la bro kasi kempis sket,.. lengan tu kasi besar lagi,.

ir, citer je..hahaha

dah bape inci naik? kompom seluar semua dah tak muat.hahaha

huduh kalau jadi bang roy@boroy..

maw rajin berjoging atas katil baru dpt hilang boroi.

haha 2minggu dah boroi..kalau sebulan bertmbah plus2 lah lagi..muahaha

kan betul tu....nmpk ketara lepas kawin kan...hehhe

ala boroi pun sihat..kan....hahahahha..jang,nak tanya bes tak kawen???? ce cita sket dalam en3 lain.....hahahaha..aku request ni jang..kot2 hati aku terbuka nak kwen ke..hihi

sit up dan terus sit up dan terus sit up dan terus lagi dan lagi dan lagi....

alhamdulillah laki daku setakat setahun kawen buleh maintain lagi.. cuma perut daku je boroi.. kekekekeke

boroi tak boroi tak apa kisah, janji sihat. elakkan baju fit je lah. hahaha

ujang kene exersice hari2 la nanti..
hahahaahhahaa..

buncit lambang kekayaan..hehehehhe
:P

kena tiap2 malam exercise la bro.. baru xboncet :)

alah buat je sit up sambil layan blog.. takpun letak dak Yana atas perut confirm boleh maintain balik.. hahaha..

huhu..ade kajian sains mengenai lelaki buncit selepas kahwin ni..kalau tak jage betul2 memang buncit lah..tapi ct sedang pelik..ujang baru je kahwin..cepatnye buncit...hem...oke...secara jujur dalam buku dan majalah ade bagitau.lelaki buncit ade dua faktor sahaja.

1. kuat minum arak
2. kuat melakukan hubungan seks.

so kalau nak kate no1 mana mungkin erk..islam kan..haha...no2??wow...no komen..tapi sebab apa buncit kalau selalu melakukan seks dengan wanita??sebabnya air dari faraj wanita memasuki zakar lelaki...ni tak lucah er jang..sekadar perkongsian ilmu..kalau ade lalaki tak buncit walaupun dah kahwin tu maknanya die jaga kesihatan dengan baik dan selalu bersenam jugak tak merokok...hehe...

HAHA! dah kawen hati senang. makan pon kenyang. :P

org da kawen..mmg la..hahaha

pergh..
da buncit ke jang..
keh keh keh

aku tak kawen pun dah buncet gak..haha..

mak aku masak best kat umah..

ko pun makan best2 jugak kat umah tu..patut lah buncit..haha


err..boooooo!..balas balik..

laa , jgn la terasa . standard ar tu :)

ok thank tadi pasal cmmnt tu , patutla tak penah orang komen.haha

bhye ni..
heee, xpe2 asal kan bahagia :D

kih kih.. tangkap gambar perut kau letak dalam blog laaa. kenangan tuu :P

Lagi sebulan, rambot ko akan start gugur plak...

naik2 tu biasalah ujang, kate dah kawen...huhuhu

naik2 tu biasalah ujang, kate dah kawen...huhuhu

biasela bro! tgh happy. tp link kat bawah tu saye benci gak. hampeh tol. naseb baik tgok waktu siang. haha

tolong la selim balik oke...laki org lain tu aku tgk elok je perot kempis smpai ke tua..

*ko hepi hepi jgk, badan kna gak jaga. kata model ;)

nasib baik husband akak maintain!

dh sblm kawen pun dh boroi..maunya dh kawen xboroi.hakhak

haha.. cepat sungguh memboncit neh.. xD

EXPRESS GILA BUNCIT XD HAHA
PEGY GYM LAH UJANG :P

cibai la link last tu ! grr

xpelah boroi tu kan seksi ..... aucwwwhhh

laki gua tak boncit..sebab dia sahut cabaran kwn2 dia..'kalo ko dah kwen mesti boncit dan gemok' so dia decide utk TIDAK boroi..so, hari2 di pi gym, petang men bola, setiap mgu gi futsal..weekend, gi jogging or men bola..sekian

yana msk sedap la tu..sb tu naik berat inchik Ujang ooi

akak bg tips ye sayam...balik umah mandi dulu baru makan nasi...jgn makan nasi dulu baru mandi...memang le boroi tau..somi akak tak boroi lagi..maintain sampai sekarang..umur dah 42 okeh..ekekeke

ape lagi.. g join Ben Ashaari g gym lah.. haha

aku wt entri psl boroi ni tuk ko..ada kwn fwd email...hah p baca!

http://kamoo-cpahniza.blogspot.com/2011/05/boroi-oh-boroi.html

aktif sangat malam2 sbb tu ler memboncett!!!!hahaha


EmoticonEmoticon