Monday, May 23, 2011

Jem Gila..

Apa ke peliknya la jalan dekat damansara nie...

Baru gua paham macam mana sakitnya hati orang yang mengadap jem ni...adoiyai..., nasib baik la iman gua ni kuat..kalau NIQ dah bunuh diri gua rasa...


Lampu dah hijau pun masih tak bergerak kereta....cis cis cis...

Punya la gua nak elak jem pergi the curve ni...sanggup gua lalu jalan jauh...sekali jem jugak..grrr

Bayangkan dari kajang gua lalu kota damansara...,kalau lalu LDP memang 2-3jam baru sampai the curve.

Apa motif gua pergi the curve..??? .klunya dalam entri INI,

Sekarang gua tengah tunggu mamat GAY si MEJAH...lembab gila..grrrr, janji pukul 9...derm..!!!


Sekian...Peace (~_^)v

p/s : sedih dengan berita tanah runtuh..,takziah untuk keluarga mangsa


18 Orang Memberi Komen & Pendapat

aku tak penah pegi the curve...huhu

selamat berjalan kat the curve ! haha :)

kalau tak jem, tak keeey eeelll namenye

aku plak yang kena??..ahahhaha

eleeeee..padahal mmg niat nk ponteng keje kan..sbb 2 lalu ikut situ~~hahaha:P

jgn lupa amek gbr abg ketul-ketul favvy ai tu taw!! kehkehkeh =P

hahahaha..baru tau keee jln tu jem...selamat menempoh jem laaa...

iyo hari ni pun saya punch merah!gerammm....

ni bile kejadian , friday last week sib baik lalu jalan lain .. kalau x, sure bertuko ijau . mmg jem sgt2 dh kt situ tu ..

zara slalu g situ .
tp gerak pas kul 10 .
cpt je smpai . haha .

nak g tngok cite pe??xkeje ke ujang?

lain kali gerak awal..jangan salahkan kereta yang banyak tue...ahaks...

agaknya smart tutup..tu pasal jem teruk...ermmm..ada kena mengena ke arah sana tak?

x kan sebelum ni tak penah kena traffic jam kot =)

sbb pg tadi ujan
suma org dok nek kete p keje
sabo erk! ;)

patutnya ujang kena bertolak sesudah suboh...baru line clear kot


EmoticonEmoticon