Tuesday, May 24, 2011

Kisah 2 orang budak GAY..!!!

Faizal dan Kodet pergi ke Sungai Congkak untuk berkhemah.di sana, mandi bersama-sama dan Honeymoon bersama.

Selepas penat beramah mesra mereka berdua pun tidur...,sehingga tengah malam

Sedang mereka tidur...Kodet ni pon terjaga dari tidurnya.dan dia mengejutkan Faizal.dan berkata :


Kodet : Sayang bangun2....!!!

Faizal : Kenapa U kejut I tengah malam ni...?? ( sambil buang taik mata)

Kodet : tengok tu.banyaknye bintang,ape maknenye ek sayang?

Faizal : maknenye.....khemah kite dah kene curik la bongok..!!


Sejak kes itu mereka putus kerana Faizal bercakap kasar kepada pasangan nya...


Sekian....Peace (~_^)v


 Moral of the story

- Jangan la jadi GAY banyak bala

-Cakap la elok2 dengan pasangan 

- Gua benci Faizal




"Cerita rekaan semata-mata yang di ambil dari email gua dan diedit untuk hiburan gua"


39 Orang Memberi Komen & Pendapat

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/05/amalkan-10b.html

Memang anti Faizal....
jangan jdi kawan ujang,
nanti terkena...

asyik cakap pasal gay jer, bila nak timbang anak ujang ?

guwa tetiba rasa nak bace entri lu
bercakap pasal anak...
anak meant BABY.... :D

suka tau buat lawak gelak sendiri...:p

ye sila jgn berckp kasar dan menggunakan bhs yg kasar kpd pasngan =)

geli sial aku nka baca entry ko ni...masa baca tadi aku bygkan nama kedt tu nama lisa surihani...

moral of the comment...aku benci ujang

hahahahahahahahah ,

kalu gua jadi faizal ,

gua bom ujang sampai tinggal sisa2 je .

ujang!! amaran keras dari kakakmu!!
jangan cakap kasar ngan yana..kalu idak akak tembak ngan bazooka!!
ayarkkkk *tetiba kannn:)
hai yana laling!

hahaha.....tak abih2 ngn gay korang..nt tak pasal kodet ngn Faizal gay betol2 ssh lak nt..wakakaka

tengok tu.banyaknye bintang,ape maknenye ek sayang? <--- hahaha.. tu maknanye dak Ujang kena tdo luar malam tadi..

pastikan khemah dimangga
tlbih dahulu sblum tido
tdklah kene curi..hihi

x baek taw ujang guna nama orang =(

ujang : macam haremmmm!!! ai tergelak guling² dah ni...koh koh koh

ni dah pengganti kumpulan JOZAN ni hehehehehe

hahaha... suke ubah sejarah ea ;-D
sib la aku thibur

sengal lg~ haha mcm2 ada2 ja ko kn...

ahahaahaha...mengong suka sgt wat skrip sndri

hahaha lawak gak tp makin ramai gak gay skang nie..

ujang menukar watak dr cerita ni.. hahahahaha. pernah baca dulu

ptutnya tukar la nama aku dgn awek indon ... baru ssuai ngan faizal... haha

betul tu..jgn cakap kasar ngan pasangan! jaga sikit hati diaorang..

haha moral of the story yang hebat ! :)


EmoticonEmoticon