Saturday, May 21, 2011

nama lu jer ustaz...tapi perangai lu macam anjing..!!!

(gambar hiasan sumber pakcik google)


Baca tak blog Izamir Ridzwan...dia kata jangan buat entri time marah kan...,

 itu la status gua tadi di Facebook




Tapi adakah gua buat entri ini tengah marah....???? kalau marah bak kata Nabil Raja Lawak senang jer...taip grrrrrrrrrrr

Ramai tanya gua kenapa dan siapa....gua malas jawap la kenapa kan dan siapa kan..klu dia ada kena mengena dengan entri INI

Tapi gua rasa ramai tau kenapa dengan ayat di atas tu...hee...serius gua belum layan lagi dan gua terasa nak layan...

Gua pun tak tau apa gua merepek ni...akhir kata dari gua


"nama lu jer ustaz...tapi perangai lu macam anjing..!!!"

dush...!!!!


Sekian...Peace(~_^)v


P/S : gua tengah emo ni..perut gua buncit..grrrrr



35 Orang Memberi Komen & Pendapat

jgn marah2 Ujang.. kita sama2 tgh buncit. wakakakakaka

hohoho....aku muler2 cam tak faham....ttiber aku teringat...tuh dialog dalam NUR KASIH THE MOVIE kannnnn....???hoho....aku tak tgk lg...tapi dalam iklan dier cam ader jer iklan tuh....btol x?btol x?hoho~

petikan dialog dalam filem ni..nasib tak letak dusyum2 ke pukul..hee

huhu,..
buncit tnda bahagia..
hahah

HAHAHA~diowg yg tnye ape kes tuh msti tak pernah tgk iklan Nur Kasih,.HAHAHA

nur kasih??

buncit tanda bahagia bro.

wat sit up ujang....konfirm kempis.....20 kali pon dah ckp.....sblm tido...hee~~

lagi ko marah..lagi ko buncit...bek ko jgn mrh...haha..:D

ohooo..ko dh tgk nur kasih heaa...

buncit sbb yana slalu gosok perut ko kn..=p

tau dialog tu dr iklan je.heheh

ape2 pun.jemput singgah blog nenek
http://penglipurlarafasola.blogspot.com/
kalau nk follow skali pun ape salahnye.hee

haha..bikin kontroversi saje laa...

:)

nak marah, taip grrrr je..haha
saboor2

haiyaaakkk...
sakit ati nye
saspen je la jang~~

btambah2 sakit ati sbb xdpt tgk lg NK ni.grrrrr

dah buncit dah? hahahha.. blajar ngn darkBatman la..

pernah kenal sorg ustaz.. pernah gak kluar outstation dengan die untuk halaqah .. malangnya ustaz tersebut cuba nodai.. auuwwwwwwww.. ustaz tapi akidah kemana tah....

haha..dah bese da ngan ustaz prangai cam hampeh..hohoho

adoyaiii....dah ngape nye adik aku sorang neh...relax le bro
baru kena sikit je tu..
biorkan hanjen dengan lidah jelir2nye
jgn kite mengikut udah le sayamm
udah2...pi baca quran..hilang nanti marah tu...tengok muka dak yana tu ye..insyaallah sejuk nanti:)

baik ko tgk cpt2 jang. nnt dh dpt anak, jd cm aku. xdpt tgk wayang dh. dah la nurkasih xde kt astro first nnt. aduyaii

aik...sepatutnya perut yana yg buncit...tapi ko pulak..terbalik ni weh...

do not judge a book by its cover =)

grrr~ tertipu lagi..hahaha.
nasib baik kali ni sy cpt pick up.. :)

oh sy tak wish lagi. slmt pengantin baru! :)

ramai tau dah ramai gak tak tau..heee


celah mana la gua nk marah2 nie...

=)

jangan marah nanti kena jual...hehehe

pergi le bersukan..gua tak naik pun lagi perut

mula2 ingatkan lu marah amende.. rupanya dialog filem.. err.. filem ape ntah? gua lupa tajuk filem tu.. heheh..

mmg pn ustaz tu,tah pape.hahaha.


EmoticonEmoticon