Saturday, May 14, 2011

Verify Your Account



INI SERIUS bukan CUBAAN...


 Siapa yang tak klik tadi rugi ....., mesti ramai dapat menatang ni dekat Facebook tadi kan



Please do your part in PREVENTING SPAM by VERIFYING YOUR ACCOUNT. Click VERIFY MY ACCOUNT right next to comment below to begin the verification process..



Sepatutnya kena la klik...kalau korang tak klik nanti kene deleted akaun Facebook korang...percaya tak..???
*kalau caya bongok..<---ada ke yg klik hihi


Moral of the story

- jangan mudah dan cepat terpengaruh ok
- Facebook banyak SPAM..so jom kita SPAM ramai2...
-  Siapa layan poker dekat Facebook bak sikit chip..


Sekian...Peace (~_^)v



Gua nak promote blog nie :

- Please click HERE for orang Jejaka Tampan yang perasan...('',)

- Akak NIE  kata aku gila hari ini sebab hari ini MALAM  JUMAAT...derm...



p/s : malam ini kita tidur awal ramai2 ok...#okbye


44 Orang Memberi Komen & Pendapat

eh..eh..mlm jumaat ke mlm ni? jommmmmm

kahhhhhhh

oh saya tak akwen g.jadi malam jumat takde erti lagi..... wahaha
jang sejak ko akwen hari2 aku dtg baca blog ko..hahaha

jommm carik pahala bunuh syaitannnnnnnn

hi hi hiii

aku tau ujang dah klik...hahaha

haha. dah klik td, ape je. tak pcaye pon. em, ade chip. tp baru 200k. huk

Hahaha.. Mesti kau dah terkena kan ujang??? Nasib baik aku tak dapat benda cenggitu..

Entry Terbaru : Isu Dakwaan Agama Krsitian Sebagai Agama Rasmi ; Hentikanlah

meh ambik ngn aku....ada 5M chips poker..

malam jumaat...hurmmmmmm









jom baca yassin!

untunglah tido dah de teman skang...huhu

bukak fb update status..pastu tutup

ahahahahaha ujang tersengal ari ni ;p
menci nak tgk status dia kt FB ari ni..bluweeeekkkk..

yana..jaga2 ahahaha

aku xpnh klik mnede pelik2..hahaha..

musti en ujang click kan ? muahahaha :D anda terkena panggilan hangitsss ! apa la fb ne asik sebar spam je. dem betul la =,= pe kata pasni kte cuba Ddrbook pulak. Wakaka. Ddr Rozmey kan sibuk na buat laman sosial masa rumors pasal fb na tutup tuh.

wei wei...

gua tak klik la...

mlm kang gua klik la ok..

klik apa??


itu yang kita tak tau..=)

aku ingat da jejaka hensem tu
wakakaka

hahaha malang spe pecaya kata2 awal entry ni

semalam aku mnang 3 juta. hang mau?

malam jumaat merempet lah weh..haha




























baca yassin la jang,...jangan duk buat benda lain...

alahhh...kalo fb tutup pun ada aku kisah...blog kan ada...hehehe...

ang la ni klik banyak2 kannnn kannnn..bek ang ngaku cepat!

oh! malam jumaat.. rasa lama lagi nak nunggu malam ai.. hahaha..

dak YANA dah sedia....?

stuju ngan iqbal hakimi... baca yassin.. haha.. :D

weh, sape maen cityville tolong jadik staff bank weh! ;-D

kasik aku donuts nk tangkap perompak!

*ttibe

itulah...jangan semborono aje ikut apa yang kita baca..kena pikir dan kalu tak tahu jugak...tanya laah orang sebelah....nanti jadi bongok kata ujang.

cik senah tak kawen lagi.. tak best lew tido awl.. hukhuk... ( batuk gatai!~.)

nasib bek aku tak klik..puhh!

malam jumaat?ohhh ade pasar malam dekat tempat aku..yeyeyye

ujang, jangan lupa baca yassin sama. :D

hahahaha...dari petang tadi nak komen tapi tak boleh komen adoiiii
dah lupa ape akak nak komen...ekekekek
ape2 pon happy thursday night..saye nilamsari..ekekeke

kau kan angkara semua ni... boooo arsenalllll

hehe..geram ngan spam gak hr ni..ngan blog biol lg.adoii


klu dah solat isya'tu bw2 lah tido..hehe

haha, tenet tok lembap sikit!! baru ley drop komen, hehe sape tu org jejaka perasan tampan tuh??
pok kan!! hehe

booooooo arsengal loser!! haha

ujang xdpt baca ke lukisan tu??yg ne satu?

malam jumaat keliwon..

spammer..tukang hammer..

ko tido awal sbb nk berjaga lewat malam ke? lalalalalala~

spam spam spam. semak je kan

aku tak tekan pun menatang tu sebab aku ni ske spam.., aku rasa kalau aku spam aku rasa cam cool gila (haha). tingat zaman myspace dolu2 yg budak2 situ ske main spam2 bila nak komen gambar. idiot = =

seb bek aku tak tetipu tadi...

ahahaha.. cip aku 2 juta kot.. :P

adei..sep bek x da fb~ heheheh


EmoticonEmoticon