Monday, June 27, 2011

Aku Masih Dara

Baru-baru ni gua ada jumpa member lama gua...

Nama dia Diana Amir...ang kenal tak...?


ni antara perbualan gua dengan dia..


********************


Diana : Ujang kau buat apa kat sini..?

Ujang : aku carik awek la diana oi...

Diana : bongok..kau bukan dah kawin ker...??

Ujang : uik...mana kau tau aku dah kawin..hehe

Diana : argh...aku baca blog kau la..,tengok gambar kau dah kawin..

Ujang : derm..! kau dah kawin belum..?

Diana : aku masih dara la..kau jer tak teruna....hahaha (gelak gedik)

Ujang : sengal...tau la kau belakon cerita AKU MASIH DARA..., eh kau kenal Bean ??

Diana : siapa Bean..,? mesti tak hensem macam kau kan..??

Ujang :member aku.., haah Bean mmg tak hensem pun, tapi dia minat kat kau

Diana : tak pandang aku orang tak hensem ni..,aku pandang orang macam kau jer..nasib baik kau dah kawin..

Ujang : poyo la kau...ok la..aku nak gerak dulu


*laga-laga pipi


Diana : wei amik gambar jap..nanti kau letak kat blog kau ok

Ujang : hurm..



Kepoyoan dialog di atas dituju khas untuk



Sekian....Peace (~_^)v



kenapa gua dapat jumpa Diana Amir??? ada di SINI<<<


P/S : Yana Domam....hurm..


34 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha,,,memang poyo abes la dialog kat atas tu..mati2 aku ingat betul..


Latest entri:Ada Raksasa Disebalik Bukit

lol....mentang2 yana domam...ko buat dialog poyo2 gtu yer ujang....hadoi~

erk.kau semua artis nak maik gmbr.tau la citer2 kau nak jadi retis x dpt hoho

hhahahahahahahaha.. nak gelak lagi boleh?? hahahahahaha.. lawak derrrr

hihi....tp diana mmg cumil la.

yana domam tu ekau dah bg mkn ubat ke blm ujang!

sentap hati mak nak.... perasan gila ujang ;)

demam sebab bace entri ko ni ker?

ko dah terlebih poyo ni ujang...sampai link blog gua pun lu salah letak...tunggu masa aku hack blog ko!

laga-laga pipi??? uwe uwekkk uwekkk hahahaa

kat mana ada tiket free mesti ada ko ujang huhuhu

ade tiket free ajak aku. lagi jang..=P

yo laa tu.. lain kali ada tiket passing2 sini skit.. Diana Amir pun teringin nak jumpa aku.. keke

perasan kan

* sila muntah sekarang.. wekk wekk

ciss sume org ko dpt amik gambar! grrr

muka comel?? hahahaha~ oke redha =P

diana comel... yana pun comel.. cantiknya ciptaan Allah ini.

dialog auta tu mesti ada...hehehee

siapa comel? Ujang? Biar betul??!

prgh berapa rtiss sda ko snap ujang..

dialog agak poyo..hahhaahaa

ujang bukan sahaja kuat kentut, malah kuat naww perasan .

get well soon kak yana :)

poyo la awak nie..sambil tampar² pipi 2 ratus 4 puluh 4 kali ratus rupiah...hahaahaha....

hahaha terkejut aku diana amir ckp ceng gitu,bongok metuii ujang ni

hahaha ye la org feymess kn agagaggaa

heheee, muka bajet comel menjadik.. :)
Style ngayat kat atas pun mmg kerlasss lah :)

napela pcm suh ceq jenguk link ni pagi2 buta ni...rupanya ang wat lawak kat sini... hahahhahaha~

eh, siyes ceq gelak... hahahahah~


EmoticonEmoticon