Saturday, June 25, 2011

David Teo Tawar Gua Jadi Pelakon

Al- kisahnya

 Semalam gua jalan2 dekat Sunway Piramid..., tiba2 gua nampak kelibat orang hensem bernama David Teo, gua kan peramah..so tegur la dia kejap...

Sebelum tu gua amik gambar dengan dia dulu..



 ******************************

Ujang : Hai uncle david...

David : hai..saya manyak kenal ini mu...ka..~~

Ujang : erk..uncle david pernah tengok saya ker..? (sambil buat muka blur)

David : aiya...saya pasti wo..,orang panggli lu udang kan...(derm pelat cina ni)

Ujang : erm.., ujang la uncle..macam mana uncle kenal saya

David : udang ker ujang sama sahaja ma...,saya manyak kali baca blog kamu la uuu....dang...(gagap cina ni)

Ujang : wah..uncle baca blog saya ker..??

David : baca juga ma..pasai kamu jumpa lisa surihari tu saya baca.., manyak syok la (refer sini)

Ujang : hahahahahha...(gelak tak iklas)

David : u mau belakon tak udang..??

Ujang : erm...boleh jugak kalau uncle mau..., uncle janji ker ni..??

David : bukan janji...tapi pasti....('',)

Ujang : hehe...ok2..nanti apa2 uncle kol la saya..ni no saya.012-3**9897

David : aiya..9897 sama dengan url blog ma...(kompom dia mmg tau url blog gua)

Ujang : biasa-biasa jer <--bajet cool 

David : udang..meh ambil gambar satu kali lagi..saya mau simpan


klik......!!!!


Nanti kan filem terbaru lakonan UJANG <--kata david teo


***************************



Gua tak paksa korang percaya dialog di atas..., tapi percayala..gua memang suka berangan...hee




Sekian...Peace (~_^)v


kenapa gua jumpa DAVID TEO ??? tengok SINI<<<



P/S : owh...nak komen terus ek..skip baca entri ker....hee,



45 Orang Memberi Komen & Pendapat

BLAH LAAA!!!!!!!!!!!>>>DERMMMM!!..

nak pecaye ke tak

nak pecaye ke tak

nak pecaye ke takkk


argghhh. demm youuuuuu UDANG !

This comment has been removed by the author.
This comment has been removed by the author.

wahahaahahahhaa...weewiitttttt jumpa davidd teo!! aiyaaa..udangg aa?

ingtakn davie teo laen yg offe hang blakon.hehe

davie ke david jang?hihi

bila agak2 kuar filem ujang nie eh?? *kahkahkahkah!

dia offer udang la..bukan ujang.. hahaha..

uDang.. !!!

eehhh.
tolong rekemenkan nama aku boleh ?
seth wan..

bestnye dpt tgk review cite...hik3..tu lah benefit jd blogger pemes nih..:P

apasal waa tingok udang punya perut manyak munciiitttt..lagi manyiak boroi..

itu uncle lagi selimmm woohh...

berangan ok, tp asalkan biar itu menjadi realiti. ok tak pendapat arisha? haha :))

wah.. kalau dah jadi artis nanti jangan sombong pula.. heehe sy bloger newbie here..

udang...pahtu bwk aku skali blakon weh..blakon jd makcik amek order pon bleh

waaa..udang mau berlakon ma....cita apa itu uncle david???bix opis x???

Ha ha ha....Ujang yang Udang....

ujang PEMBONGAK!!(bak kata nabil)

weh udang galah..jgn berangan lah..haha

tipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusehingga jelous "-.-"

udang ker ujang sama sja ma..

dialog x ble blah..hahahha

Mana lah tau... mungkin angan-angan nih boleh menjadik kenyataan. Dekat-dekatkanlah diri ngan lebih ramai retis. Hehe...

Tumpang lalu... :->

Entri 18PG:  Girl Housemates from Hell!

Entri 18SX:  Logorithm's Wordless Wednesday #3

hahhaha...ku sabar ajalah dgn kamu ni udang,hahhaaha.entry bikin gua kentut berselangseli...huahuahua

p/s:usaha tangge kejayaan dude.peace!

kuat benar koya 'udang' ni..haha

'udang' ni manyak tipu la.kasi sunat sekali lagi baru taw.

kemaeeennn... keh3x.. udangg ni..^^

berlakun la ujang kalau org dh tawarkn...bakat tu dh nmpk especially filem cinta, moga angan jd kenyataan.


EmoticonEmoticon