Thursday, June 9, 2011

Gempak Jugak la SUPER 8

Setelah bertahun-tahun tak menjejakkan kaki ke KLCC.., semalam dalam sejarah gua pergi KLCC...biasa la..gua ni orang kampung mana biasa jalan-jalan area  key ell ni kan...


Jakun jugak gua masuk KLCC tu.., tengok awek-awek cun jer..seksi-seksi jer.., yang tak pakai coli pun ada tu...best jer gua cuci mata.,  (part tak pakai coli tu gua tipu...)


Semalam gua pergi KLCC untuk tengok wayang free , kali nie layan cerita SUPER 8 , pergi bersama dengan yana , adik gua dan jumpa hamzah ian di sana...,


Jalan dari bangi nak ke KLCC semalam macam bongok gila..jem gila.....grrrrrrrrrr



Curi gambar dari Yien


Review Super 8

Apa yang gua nak cakap cerita ni best dan gempak juga la...paling gua suka masa train tu eksiden...pergh..!!! dah rasa macam gua pun terlibat dengan eksiden tu...






(Gila gempak..!!!)


Memang tak di nafikan filem Steven Spielberg memang gempak dengan aksi-aksi meletup ni... walaupun cerita nie agak slow sikit, tapi bagi gua best sebab ada lawak-lawak bongok dari budak2 dan aksi2 yang boleh buat jantung bergerak laju..


Layan Trailer SUPER 8





Terima Kasih kepada Mejah sebab kasi tiket dekat adik gua

dan

Terima Kasih kepada Finaz sebab kasi tiket kepada gua dan yana



 Sekian....Peace (~_^)


P/S : Nuffnang kasi la gua tiket wayang lagi ok..hee


17 Orang Memberi Komen & Pendapat

kamu ni asek dapat tiket free aje ek??cne buat??

tp part tgk seksi2 xpkai coli tu mana best ngn part train eksiden dlm citer tu..muahahaha

wah syokkk r..asik fre ja..haih pakai ilmu pe ni?

aip, bestnyer dapat tiket free ajer..

cite neh best..heheheeh...aku suke part tren accident tu gak..dengan part paling last..time ending credit die..kalau nak tengok kene tengok sampai time ending credit die..sebab time tu ada lagi jalan cite die :)

hurmmm...mejah ada offer aku gak smalam tapi aku kena keje la pulak....kerap gak ko dpt tiket dari kengkawan ....UNTUNG BETUL lalaalala

macam mn boleh dapat tiket free...kongsi sikit...nak jugak merasa...

adooii,.tensionnye xdpt g semalam,.ngrrr

asyik tiket free je.tak adil tol lah.huhu

adehhhh udah2 le tu nak menda free...lepas ni kalau dapat bagilah kat akak plak..dah lama bona tak buat wayang dalam wayang neh..ekekek

muahahahhahaha..risa give me five. asyik deme je dapat free...bagi ler kat kita lak kan hehehehhehehe jeles jeles jeles

eh,, dah kuar ea citer ni?

nampak sangat ketinggalan.. =.=

huhuuh..u r welcome..anggap jela hadiah kawen..huahuahua..bole ke gitu??hahahahha

kl dpt tket byk2 lagi.. bg ak 1 tau...


EmoticonEmoticon