Tuesday, June 28, 2011

Gua Nak Belagak Jap


Entri Ini Autopublish Ok


Kenapa Autopublish..??????




Sebab sekarang ni gua tengah layan TRANSFORMER 3 di Midvalley....hahahahahha

Berbekalkan entri gua yang INI.., dan gua dah riak pun dekat SINI

So gua sekarang menjadi antara orang yang terawal didunia yang dapat tengok TRANSFORMER 3...hahahaha

Antara blogger yang gua tau dapat tiket ni jugak ialah

Roq <----mamat ni menang hadiah utama iaitu TV 42"
Heidi Syafiq <------------- kartunis blogger gak
Red Mummy <-------------- kenal kan..?



Moral Of The Story

- saja nak belagak...esok nak buat lagi entri transformer..hihi
- lain kali kalau ada peluang menang tiket ang buat la gak ek..



Sekian...Peace (~_^)v


P/S : amacam, belagak tak gua..hahahha


16 Orang Memberi Komen & Pendapat

tak elok berlagak2 ujang oii..nanti menyesal. HAHAHA

berlagak siaaa...x puas ati ni..XD

bukan main lagi ujangggggggggggg...nak jugak!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

best kan kalau kita dapat pergi menonton dengan rakan2 blogger.

alaaa...tiket free je...
ni tengah kunyah bertih jagung la ye?

berlagak sungguh!
tapi akak tak jeles sbb dpt gak pass percuma dari nuffnang!

erkk..gi tengok transfomer tiket free lagi ke muaheeeee...

Entri TerkiniRemaja Alor Gajah Menang Cipta Logo Transformer

Cis! Bertuah punya budak!

Entri Segmen Ben Ashaari --> Jangan kau tipu aku!


EmoticonEmoticon