Friday, June 3, 2011

Maharaja Lawak Minggu 10

Malam ini merupakan Maharaja Lawak Minggu 10 dan ianya akan diadakan di Pulau Pinang bertempat di Penang International Sports Arena (PISA) . Ramai-ramai la orang penang serbu PISA untuk tengok Maharaja Lawak Minggu ke 10 kan..


Maharaja Lawak Minggu ke 10 ini aku harap akan lebih mantop lawak-lawak mereka...('',)


Undian terkini setakat ini




Minggu lepas gua suka JAMBU....tapi sebenarnya gua suka JOZAN...kekadang suka NABIL..., ada gak suka SEPAH.., yang pasti tak suka AMIR...hihi...


Kalau gua rajin gua letak la video Maharaja Lawak Minggu 10 ini ok


Sekian...Peace (^_~)


P/S : saja try SEO sebenarnya..hee


16 Orang Memberi Komen & Pendapat

suka semua finalist! hope malam ni show gempak :D

sengal...
gayah vote 4 JAMBU..hihui

sepah terbaik!!! hehe

suka jozan gak,

jambu pon,

sepah terbaik!!! hehe

suka jozan gak,

jambu pon,

Bro..ko x suka Amir tapi ko suka aku kan?hehehhee

eh tak suke amer jugak. eh same lah. Serasi la kite ni bro ujang. haha. dah baik demam da. tqq :)

jang..den dh naik geli dgn pkataan SEO..huhu.. don no y..hahahahaa


ooo..byk round ye..sian bdk yana..hakhak

pehh tak saba nak tunggu kul 10 nie .
support jozan and sepah !
hope best lah malam nie , wooo :D

hahaha. lawak ayat yg dekat last2 tu..

malam ni semua buat lawak bodoh..tak best ahhh...muhsannnn
erksss...SEO tu ape eh..ceo akak tau le

ML punya pasal jem giles ler disini.. huhu asben sampai x berani nak kua umah.. takut terperangkap dlm jem.. huhu


EmoticonEmoticon