Thursday, June 16, 2011

Mintak Maaf kalau Menjengkelkan

 Salam Perkenalan,

Kepada yang tak paham apa kejadah la entri aku yang letak URL blog orang dan Header Ben Ashaari...

Jangan marah ek kalau terasa entri itu menjengkelkan..

Menjengkelkan itu dalam bahasa orang putih ialah annoying ok,

mintak maaf la ek ..itu sebenarya SEGMEN dari Ben Ashaari..


Kejap lagi baru aku keluarkan entri2 yang lain...('',)


"Sibuk apa kau join Segmen Ben Ashaari tu ujang..??"

- sebab tak sibuk la aku join segmen dia dan aku join game dia.., kalau sibuk aku tak join dan orang yang sibuk pun takkan join...('',)

" Apa kau dapat sibuk2 pergi join...??

- di ulang balik, masa aku tak sibuk la aku join...apa yang aku dapat ialah kenalan baru dan juga idea baru('',)

*hai kawan-kawan baru..hee

" Tak takut ker follower atau pembaca blog lari..??

- aku tak biarkan entri segmen terbiar 24jam, kecuali Segmen yang best aku biarkan lama sikit..('',)

- aku keluarkan entri ini secara tak langsung bagi orang paham..('',)


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : sebelum orang tanya dalam hati..biar aku jawap..hee

17 Orang Memberi Komen & Pendapat

ok2..phm!!

selamat berkenalan..hekhek..

ai rs annoying la u rapat² dgn ben tu..len kali mtk dia lanje lg..lalalalala~

uwaaa..yuyue xsempat naaaakkkkkk jooooiiiinnnnn pooowwwwnnnnn...terlepas PANDANG..haiyaaakkk :(

weh jang..nga sibuk berperang ni..sempat lagi ang nak buat entry..kih.22...

hahaha..tengah perang lagi ni...

takmo tnye sbb da tau heheheheheh~
mereka yg tnya begitu adalah tergolong dari insan2 yg jeles

takmo tnye sbb da tau heheheheheh~
mereka yg tnya begitu adalah tergolong dari insan2 yg jeles

eh tetiba ko emo ni ngape dik nonnn
tetap tak maham neh...nak start dari mana eh..nak kutuk sape neh..blog mtt eh

x faham la men perang tu... da la x sempat bg link kat sesape...adeh... T__T..... line lembab , pc lembab sudahnye aku jadi paling lembab

layankan ajeee


weh hadiah aku dah smpai belum? grrr

salam perkenalan dari follower anda :)


EmoticonEmoticon