Thursday, June 23, 2011

Riak Ke Poyo Ke Gelabah....!!!

Gua tak tau la entri ni berbaur apa...lalalala


Saja Seru Mejah Untuk Gua belagak



Berkat usaha gua membebel di entri


Our World Their War <---klik situ



Akhirnya gua berjaya memenangi Hadiah Utama iaitu


TV 42"  Panasonic Viera 3D Plasma dengan Set 3D Blue-ray Player


Best kan gua dapat TV...besar tu....


Takda la...gua tipu jer..tak menang TV pun...,hihi  tapi  gua menang 2 tiket Free untuk menonton




Transformers 3: Dark of the Moon





Semalam bukak email tengok tak dapat email apa2..., pagi tadi si Heidi Syafiq msg gua bagitau yang dia dah dapat email menang tiket...so gua pun bukak email pagi ni...





Ala memang gua layak pun menang 2 tiket nie kan...tak caya tengok la entri gua...hahaha, tQ ek pakcik Nuffnang sebab kasi gua 2 tiket dan 2 BE baru....heee


So dapat 2 tiket tengok cerita yang dinantikan orang ramai ni pun jadi la kan...., lagi satu tiket tu gua ingat nak ajak Lisa Surihani la...sebab Heliza sibuk sikit...


Sekian....Peace (~_^)v


P/S : hari ni gua cuti...., hantar mak gua nak ke UMRAH...

42 Orang Memberi Komen & Pendapat

This comment has been removed by a blog administrator.
This comment has been removed by a blog administrator.

aku pon dpt 2 jang.. tpi aku kt perlis bhai... adoiiii

IR, perlis ada panggung ke ?? hahaha

perrgghh....mmg jeles la nih!!aduii....

Lisa Surihani pon bz dating dengan Yusri,dia soh bagi kat sini 2 tiket tuh..bak sini cepattttttttt.. HAHA

ammbooiii

nk ajak yg artis jekk

heh

;)

Whoaaa.... seronok la siot...nasib baik adik aku shakiddo dapat dapat gak aku tengok nanti....

woitttt...sokmo2 dio dapat tiket free ek??bagoss..hehe

besnyerrrrrrrrrr korang kan asyik menang jer..

cemana nak menang ni???

bodohnya aku..hahahaha

haha.best gila dapat tiket free lagi.huhu

lisa call gua td. die kate yusry marah2 sbb dpt taw lu ajak die tgok muvi. dah2 r jang. jgn kacau rumah tangge org. ish2

klu bw lisa ...yana ko tgal kat umah la ek ... kesiannnn..

selamat pergi dan pulang to your mom and dad ye dear...jaga mereka baik2..huhuhu:(

benciiiiiiiiiiiiiiiiii akhirnya kau dpt..uwaaaaaaa aku trpaksa nanges lg harini....sob sob..sedut hingus

untung la salu dapat..ce buat kebajikan kat aku sikit..aku anak yatim..sob3x ;p

perghhh..congrat la weyhh..gua kali ni xde ong laaa..carikkan la tuk aku weyhh..

haha
tak abis2 lisa surirumahtangga.
eh.

http://putriomsima.blogspot.com delete June 23, 2011 at 12:25 PM

enak donk dapat tiket free...bawa honeymoon k Sumatera Barat jeee...

tahniah~

moga dipermudahkan urusan mak ang berumrah... :)

ceh ingt menang tv plasma nak teruja jugak..nasib tak jdi..

tp dapat tiket tu pun ok jugak..sapa nak bagi benda free dunia skng ni...

dah follow n tuk lebih keep in touch letak ur link dlam my blog list..

kalau ada lebih ajak den wee,.=p

besnya dapat tiket pree...ceit,ajak retiss ja..hehe :p

menang tiket free lg ujang..

beruntungnya..

29 nie lisa sibuk dating ngan aku..
xdpt pegi tengok trans ngan ko..

yusri skrg sebok2 je call aku mlm2. rimas betul la!! hish!

perrgghhh..besh tue.
jeles mak.
;p

ni mesti ujang dah bomohkan nuffnang. asyik dpt tiket free jer.. benci Ujang. Jeles tahap gaban dah ni.. kekekekkee

ko gi la ikut mak ko gi umrah.. lagi bagus.. dua tiket ko tu kasi aku.. sbb aku nak bawak liyana jasmay dgn kilafairy skali..

makcik pegi umrah baik2 ye, doakan ujang cept matang :p

cis...terkejut den...ingatkan betul2 dapat tv...grrr...

entri terbaru

pergh...lpas ni sakit mata la tgk ujang bgambo dgn heroin transformer

aku nk tgk sekali lagi...hmmmm

lerrr..nak jak lisa plakk?

hahha..

sepatotnya nufnang email cam ni..

:two ticket have beeen reserved under ur name and ur wife..please bring your wife :

hahhaha


EmoticonEmoticon