Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Abah

 Derm...gila lewat gua buat entri hari abah..., biasa la hujung minggu ni susah sikir nak online..., nie dah tengah malam baru dapat online..hee


Siapa kat sini panggil ayah korang ABAH boleh la geng gua...('',)


Gua malas cerita kisah abah gua...nak tau abah gua ni garang ker tak wusha entri adik gua...kat> SINI


Kepada Abah-abah yang ada dimuka bumi ini gua nak ucapkan



"SELAMAT HARI ABAH..."

 Comel kan gua..??


Nak harapkan abah gua baca entri gua memang tak la..sebab dia BUTA IT...hehe,



P/S : doa2 la gua cepat jadi abah ek...





23 Orang Memberi Komen & Pendapat

der,motif nak cakap comel jugak dalam entri ni.haish. haha.dah ada nampak tanda2 jadi abah ke?

selamat hari abah.
aku pon panggil abah jgak bro..
jemput singgah blog aku ye..
hehhe.

selamat hari bapa juga... :)

happy father's day to ur beloved abah. :))

Semoga Ujang bakal jd Abah cepat/...insyaallah (^__^) doa bnyk2 la Ujang.. mase ko kawin tu pun ramai yg dh wish kn..hehehhe

Mr ujang,
Abah msred pon takan baca entry msred sebab dia da lama takde.nak tumpang abah mertua pon da takde.nak tumpang abah sapa pon tatau.

Muga cepat jadi abah.baru ko tau.

selamat hari ayah..

bile nak jadi ayah ni?

hehes

selamat hari abah..


aminnn.. semoga ujang cepat jadi abah... ^^

tq...hee

msred- alamak..lg terharu..

semoga cepat jadi bapa

selamat hari bapa

sama la abah kita bute it..:(
slamat hari abah utk semua abah2 kat luar sna hu3..
moga ko cepat jadi abah ujang muaheeeee..:p

waaahhhh, garangnya kau..
nak tumbuk..
hehehe..btw, bila kau nak jadi bapa ujang?.
heheh..selamat hari bapa sekali lagi..

selamat hari abah, ujang~~~ (^_*)v

nanti nak anak tu panggil ujang abah jugak ke? ayahanda okay jugak kan...nmpk ckit oldschool...hahaha

tau depan kompem da ada anak..aminn :P

comel ke lu der?..

ahahah.

muke lu siyes macam bapak lu.. muaahahahahahha!!!>..


abah wa jugak yang ensem... mase memude dulu la.. heheh.. =p

<--- panggil abah jugak

nak wish kt ujang moga2 cepat jd abah..hee =)


EmoticonEmoticon