Friday, June 24, 2011

Selamat Jalan Mak Dan Abah

Semalam saya tak dapan online kerana hantar Mak dan Abah saya ker KLIA untuk mengerjakan umrah...


Alhamdulillah tercapai juga hajat kedua ibubapa saya untuk menjejakkan kaki ke TANAH SUCI..


Saya ni bukan la dari keluarga yang senang..,jadi mak dan ayah saya dapat pergi ke UMRAH saya rasa terharu jugak..


Tapi semalam saya tak nangis la...kontrol macho tetap kena..hee


Gelap la pulak


Sebahagian saudara mara yang hadir


Nie adik saya Yien dan Abah Saya....hihi

 
Saya bersama anak buah...

 Mak dan Abah saya pergi bersama 2 orang nenek saya, 2 orang makcik saya dan 1 orang pakcik saya...,
Semoga mak, abah dan yang lain selamat sampai dan pulang...


"Mak doakan boboi dapat baby cepat dan berjaya dunia dan akhirat ok..."
(percaya ker mak saya panggil boboi)


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : sopan kan guna perkataan SAYA...('',)



40 Orang Memberi Komen & Pendapat

sopan gtu ujang pakai perkataan SAYA ;)

sopan nye bahasa kau, ni pertama kali ke? ;-D

*slmt mengerjakan ibadah haji pakcik2, mkcik2..smg sehat sejahtera dan dpt buat ibadah dgn sempurna. Amiin..

@cantekk...family ujang buat umrah daaa..skrg bkn musim haji..haha~

zuyyin comel *tiba²* =)

have a safe trip to your parents..

so bila lagi nak bawak yana gi sana? hehe

Alhamdulillah ur parent dapat pegi umrah...semoga selamat pegi dan balik...i wish my mom cepat2 lah dapat pergi buat umrah..~~mesti emak so hepi..

pegang ank buah je ujang.
yg sendiri punya bila lg.

lembut nya entry ujang kali nie .. auww.. smga slmat pergi n pulang..;)

Bila lah nk dpt p sana lak )'; nt nk air zam2 :P mintk kn hahaha

semoga selamat pergi & pulang hendaknye. amin.

p/s: setiap kali gua singgah page lu, gua akan conteng dulu muke lu kat header tu baru gua komen. huahaha =D

ujang tak sabar nak jadik bapak, heheh

semoga selamat pegi dan selamat balik ye...dua minggu kan?
alhamdulillah...semoga semuanya baik2 je ye boboiiii..
alololo mucuk2..ekekeke

Alhamdulillah mak saya pon baru jea balik bulan 3 ritu hehe

p.s.Sopan jgk guna saya bhaha

boboi..boboi...ahaha...
harap suma selamat pergi dan selamt pulang amin!!!

boboi?heheh..semoga selamat pergi dan selamat pulang..amin...

cuba tengok cara ujang senyum ngan abah dia. serupala...=)

saya? boboy? argggjhhhhh.

slmt pegi & balik ye pakcik makcik

comel gila pakai saya. haha.

*tak sangka hang ni abang yien. sama tempat belajar pulak. :)

BOBOI!!!!!!!!























hahhahahahahaha.....
dah tu ujang tu dapat celah mane?...

aku agak mak abah ko panggil "jang" je.. =p


semoga slamat pergi dan balik.. amin..

hai boboi!! boi=boyak ek?? haha :P

haaa...patutla yien comel sedih je kat fesbuk mlm td..

ape pun MAY ALLAH BLESS THEM..amin

wah.. dah ade skill pegang baby tu...hehe

selamat mengerjakan umrah gak untuk mak & ayah ujang. Moga2 cepat la ujang dapat baby ye...bakat dukung baby dah ada tue...

boboi hehehe..muka awak sebijik dgn muka ayah awak..*mode sopan jugak hehehhe*

pelik je bila dak ujang guna ganti diri aku..

Moga semuanya selamat pergi dan kembali..

psstt: dukung baby dah kena dah tu, cepat2lah.. ;)

sopannya boboi ni ye. =).semoga selamat pergi dan pulang.

Saya?? Gua ar beb....tak rock ar gini....hehehe...

Semoga selamat pergi dan pulang... Aminn....

semoga dipermudahkan urusan ibu dan ayah, selamat pergi dan kembali.
mudah2an doa ibu dikabulkan semoga cepat menimang baby nanti. insyallah BOBOI

semoga slmt mak & abah kamu ye.

amboi sopannye budak ni..terkesima jap

semoga selamat pergi selamat balik,.=)

semoge parents boboi sihat sihat saja...

ok boboi.. miahahha

"boboi kene keja keras ye nak ye"..
"baru boleh cepat dapat baby...." :)

boboi . alololo . hha . sungguh tak percaya .

sopannya Boboi. :D

semoga mak, abah, nenek-nenek, makcik-makcik and pakcik awak selamat pergi and selamat sampai ke destinasi. :) Insya-Allah!

sgt sopan..

smg mendapat umrah yg mabrur..amin


EmoticonEmoticon