Tuesday, July 5, 2011

Awek Call Gua Buat Gua Gersang



Pagi tadi gua bekpes minum air banyak gila.., lumrah manusia minum banyak mesti nak terkencing kan.., takkan berak yer dak.?

Sedang gua nak kencing ,tetiber talipon bimbit gua berdering...derm...terkejut gua


"hoben jang hoben..hoben jang hoben.." ♫♪♫♪♫<----ringtone gua


**********************************

Ujang : Hello...,boboi speking..

Awek : Ini En Mohd Azfar ker..?

Ujang : yes....tak payah encik2 la ok, ada apa adik manis..

Awek : hihi...saya farah dari maxis..,awak menang tiket pra tonton "Tolong, Awek Aku Pontianak"

Ujang : owh yer ker..?? hebatnya saya....

Awek : hihi.., datang amik tiket pukul 7.30 malam ni ok...

Ujang : ok bereh sayang...

Awek : hihi..comel la awak ni.

Gua letak tepon terus


* sedang gua berborak dalam tepon tu sebenarnya air kencing gua tengah mengalir ke lubang jamban..,sila bayangkan gayanya macam mana..,hahahahahah

**********************************

Pergh...., awek tu kol gua buat gua gersang jer..maksud gua bukan gersang STIM tu...tapi macam teruja la kan dapat tiket wayang Free...gersang dan teruja sama kan? kan? kan..? argh...lantak la..!


Gua menang tiket ni sebab gua join kontes MAXIS apa jadah tah..., isi slogan dan jawap soalan mudah gila..., gua cek senarai nama gua ada kat  SINI  <---------------

Nama gua no 43....
 



Pelakon : Zahiril Adzim, Sazzy Falak, Liyana Jasmay, Sufian Mohamed, Rashidi Ishak, Yus waisar, Nurul Wahab, Syanie, Ameerul, Datuk Jalaludin Hassan, Harun Salim Bachik, Afdlin Shauki, Faezah Elai, Ruminah Sidek, Jehan Miskin, Bell Ngasri


Sekian...Peace (~_^)v


 P/S : gua nak bergambar dengan sazzy falak malam ni..heee





45 Orang Memberi Komen & Pendapat

esok bg review memolek yer hehehe

hahaha sape update cpt dia publish dulu la..apadaaa~ sape soh lmbt taip =P

pergh.....kaki wayang btol la ini udang..ehehehe..ujang...

giler udang nak suh orang bayangkan dier tgh kencing.. grrrr.. hahahhahahah

ceh hampeh..
hehe

tp bestt woo dpt free ticket
7 july kan kuar ni bro?

cett. asik dia je, kasi sini sket. haha.

Hahaha... Giler... Aku dapat bayangkan cm ne kau kencing ujang :D

best betul laaaaaaaaa ada je dapat tiket free..huhukk! T_T

Bhahahaha..bestnya dapat tiket wayang free

pernah dapat tiket free, lagi senang.





tweet je..! ekeke

waaa...cmne bro azfar boleh dapat tket free nie..syok nye...

ujang memang kaki wayang eh..

si ujang memang suke wat aku terlekat tulang ayam..haha

hahaa siot jew


letter for you
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/dear-wenger.html

gersang dapat tiket.. belum lagi gersang tengok wayang hahaha

ko ni asek la dpt tiket wayang ...

wah gersang siot..dapat tiket pon gersang ujang ni..hahahaaa

oh, mcm tu yeh...tahniahlah dapat tiket...

phuii...best la..

lpas ni bnanah la mata tgk gambo ujang ngn retis

kena bayang kan ke?
haha
tak sanggup lah.

air kuning tu bukan masuk lubang la..ke tembak kat dinding jamban..haha

weh asik dpt free jek!

ko pakai ilmu guna2 eh.. grrr

jgn terkentot masa bergambar dgn sazzy falak dah ler yekkkk nanti saham turunnnn

x sanggup nak bayangkan tgh kencing tu hahaha..muntah pink akak hahaha ;)

kim slm sazzy..ckp cousin dia kim salam kahkahkah

sengal ahh...hahha...
btw, tahniah dpt tiket free... :D

bestnya dapat tiket free..usaha tangga kejayaan...

jom tengok sme ujang....haha

untung la dpt tiket free =='
haha
sengal !

hoh ! gamba awek nk seksi jew ..

hahahhaha ! weyh gampang tgh call sambil kencing .. kah kah:D

untunglah ujang ni...asyik dpt tiket free je!

anyway...enjoy the movie ok!

ntah.. untung btul.. slalu dpt tiket free.. xsenonoh ckp ngan tepon smbil kencing hehe

hahaha.. kelakar.. tgh imagine mcm mana reaksi time tu.. terbaek!

huhu... untungla dapat tgk awal filem tu... (^^,)

tolong mintak ngan awek tu..aku nak satu.

cmne leh dpt tiket free tu... nk jugak lah...

mmg best kan TAAP,... sempat bergambar ngan puan YANA,.. hihihihi :)))

uwaaaaaaaaaa xmenang:( hari tu join jugak:(

pehhh ade zahiril azim! terpakse wa tgok!

senarai nama pemenang tu diorang lambat update kat website ....then sebelum aku dapat SMS dulu dari MAXIS baru la diorang call untuk confirm....

ko ni asek menang je!!!! benci kau


EmoticonEmoticon