Saturday, July 16, 2011

Macam Pukimak

 SENYUM


Pergh...., tajuk kalau gua buat macam ini  mesti lagi bertambah makian akan gua dapatkan ('',), takda keje gua nak maki orang dengan ayat yang begitu keji


Ada ker orang suka dengan ayat tajuk atas tu..., so kalau ramai tak suka..gua pun tak suka..heee


Amacam kalau kau tak kacau orang tiba-tiba dapat makian macam ini




Ayat-ayat macam ini yang punca ramai blogger-blogger lama tanak letak shoutbox di blog mereka..,mereka tanak letak shoutbox bukan bererti mereka sombong ataupun belagak hebat.


Ramai jer kawan-kawan gua yang gua kenal dulu ada shoutbox, lepas kena makian baru mereka buang shoutbox..,kekadang jatuh emosi wo baca menda2 macam ini..tapi gua setakat ini ok lagi..so melekat la shoutbox tu.., bukan maksud gua tunjuk bagus..tapi sebab gua pun baru lagi..masih memerlukan shoutbox walaupun jarang pandang...hee


Jangan buat tafsiran terhadap seseorang kalau hang tak kenal orang itu lagi.., kenal dalam blog bukan bererti hang kenal dia lagi ok.., dah jumpa borak bagai fine..baru betul-betul kenal dan menilai hati budi dia ('',)


Gua tak balas jejak di shoutbox atau  komen pun di anggap sombong ker..??  komen memang gua baca semuanya, tapi memang mintak maaf la kalau gua tak balas jejak tu ulasan gua buat dulu kat  
SINI<---  penting! sila baca


Entri ini bukan untuk mencari kontreversi dengan makian PUKIMAK itu., tapi sekadar teguran untuk diri gua dan kawan-kawan blogger gua.



Sekian....Peace (~_^)v



P/S : sekali sekala keluar entri pendapat sendiri tak salah kan..?? asyik entri poyo jer..hee


45 Orang Memberi Komen & Pendapat

entah pape laa budak tu. jeles la tu haha

hahaha..ingt nk maki sape plak kamu ni :P
tp mmg seyes cobaan betul kalo taruk shout box kt blog huhuh..

tak bertamadun sungguh la org yg suka maki2 nie..mental disorder agaknyer.hua3x

dunia maya,macam org ada..dunia x maya pon sama...

tp dunia maya lg sng nk bermaki maki untuk org yg xda adb ni sbb x yah tunjuk muka...

sabar je la...

ujang..namee pun kena.

dia kata...
HAHHAHAHAHHAHA,blog kau blog paling bodoh dalam dunia!!! budget bagus ah tulis2 entyr nih!!!

hati saya jatuh gila..tutup blog.tp less than 24hours lah. hahahahah.

buang je shoutbox tu ujang. sbb namee tengok nama ujang dah merata2 blog orang dah. so mmg haters akan kacau..

btw, haters x mengenal mangsa. namee yg tak famous ni pun kena. kawan namee yg 20 followers pun kena.

benda alah tu lantun balik kat die

ek eleh kecoh r dy tu. lek la bro ye

entry pendapat yg matang dari ujang. tahniah!! hehe

gila trafik la tu, letak shout yang kontroversi skit, nanti tentu ada orang klik link dia.. ish ish ish

uit nape rasa entri ujang kali ni mcm cool je....sebab takpoyo kot

Haha!

haha..ko buang je jang..sebab reader ko banyak jugak yang komen..so ko boleh balas jejak dari komen2..aku rasa oke je.. =)

pendapat aku lah..n aku sokong pendapat namee.. =D

ujang mencarut!!!!!!!!

huh...dengki ngan ko tu....

aku semalam kot kena gak orang komen kat entri flat 3a aku...maki cakap bodoh n bla2....lpe lak aku nak print screen.... kalau berani gune la ID sebenar!...pengecut siot

amik positif..mybe cara dia tegur org cmtu kot...hahaha,,,mental

org yg tegur ni takde link pun...mcm2 anon ni..=)

tapi gua anggap dia tersalah taip..hee

alahai ciannyer... biasa la, org akan jeles bila kita femes ni... so sabar k...

kesian mak.. apa kes mrh kn anak mak di carut. nampak sgt la krg didikan ni

pukimak tol MANJA tu....
Nak bermanja kot dengan ko..haha

” Nizam Ijam Dot Com”

mayb dia da teda bahasa nak guna kot...

nak maki balik dh tak boleh... dia pun tak letak link... susah2

woah...siap pukimak seyh!Kohajo. HAHA

agknye die fikir sume org boleh time perkataan camtu. Nseb bek tak pernh kene agy. Lau x saye org seterusye yg akn buang shoutbox.

erkkk kalau akak kena makian sebegitu.. mau nanges 5 hari 6 malam ni huhuhuhu

baung shoutbox la jang.. mcm ben kata. bila dah trafik stable better buang sb kelak ia akan memalukan kita blik. contoh, kes ni la

aku baru kena lepas buat entry bersih 2.0, ada org butthurt.. tapi aku hek pun idak huk pun idak..

tapi dah ada ura2 nak buang shoutbox rasanya..

ak psang shoutbox jugak. tp kdang2 je p baca. sbb shoutbox ak dummy ke page laen. naik jgk la pageview. bkn iniaya, tp drpd buang. baek buat pageview. tak gitu bos.

Macam2 lah!...setakat ni tak pernah kena mcm ni, tp biasalah tu kan..sabar lah jang hehe

mongoks je die.. die nk manja2 ngn ko tu xdpt jang..;D

aku xkisah pun ko tak jejak aku balik sbb ko kan poyo muahahahhaha...

weh hrni befday aku wehhhhh...

apalah keluar perkataan mcm tu.takde akal ke?

apalah keluar perkataan mcm tu.takde akal ke?

apalah keluar perkataan mcm tu.takde akal ke?

nape la tak nak dipelihara akal yg ada..kan tu anugerah dari tuhan..aihh manusia ni mcm2..

tak paham nape nak guna mak juga kan..

nama MANJA tapi pukimak..har har har.. Dia tak sayang mak dia kot..

padan muke lu. bahaha! jahat x wa ;P

Nama konon MANJA tapi mulutnya kemain lagi MANJA... Hahaha Apetah la haiii..Macam macam.. =.='

apa nk jadi dah ni. memaki dgn benda2 kotor huhu

kita dah xde shoutbox =( sebab ujang salu kentut haha..
xlah entah nape xleh ngam dah ngan shoutbox huhu..

peh! manje betoi noh mulut si manje tu.. isk3x..

pertuturan melambangkan keperibadian seseorang... ^-^

biasa ler tuh , bila dah famous ada jea yang jealous
kui2 saboo jeaa laaa ;D

nama jea manja orang tuh , tapi perangai tak berapa nak manje jek pun, hukk

eka pun kena serang kat shoutbox...dan tak lama lepastu atas nasihat blogger lain,baik buang...

huhuhuhu..

cam hampesss kan...

apa masalah budak Manja tuh?

Nasib baik lea xpernah kena serang lagi

kih kih kih.... kelakar kan kadang2 pakai shoutbox nih,,,

rasanya semua blog ada heaters kot kan??? shoutbox aku pon selalu kena maki.. hahahaha.. tapi aku butakan mata, keraskan hati.. xde untung pon nak layan makian bangang mcm tuhh..

susahhhh susahhh... ada pon susah.. xde pon susah.. hahahaha.. yang penting, layannnnn....


EmoticonEmoticon