Thursday, July 7, 2011

Pengarah Filem Sekali Lagi

Malam tadi gua tidur lewat gara-gara berborak panjang dengan Pengarah Filem Sekali Lagi
iaitu Hashim Rejab. Gua sebelum ini tak kenal pun dia.., dan gua rasa masih ramai lagi tak kenal Hashim Rejab ni...

Hashim Rejab dan Gua


Tapi kalau gua sebut drama bersiri ADAMAYA mesti ramai yang tau dan pernah dengar yer dak??? ala yang adik Mia dan lisa surihani berlakon tu la...taukan??


Pengarah ADA MAYA dan Filem Sekali adalah orang yang sama..iaitu Hashim Rejab


Banyak yang gua borak dengan Hashim Rejab semalam.., dan dia cerita semua sejarah dia...apa aku tanya dia jawap jer...('',)


Baikkan gua borak dengan dia..., sambil bodek tu..hahaha....takda la...dia sempoi, yang best dia ingat lagi yang gua pernah jumpa dia masa Pra Tonton Filem Sekali Lagi ('',) rujuk SINI


Dan dia mintak gua wakilkan dengan ucapan TERIMA KASIH kepada semua blogger yang review cerita Sekali Lagi..


Banyak gila yang gua borak dengan dia.., pandaikan gua bodek tuan pengarah ni..hahahaha, tapi iklas cerita dia memang best2..


Dan Hashim Rejab bagi gua memang humble gila...rilek jer dia....


So jangan terkejut la pulak lepas ni gua jadi pelakon...hahahahaha *sila lempang gua



Sekian....Peace (~_^)v


P/S : tengah banyangkan kalau gua jadi pelakon,mesti huru hara..hahahahaha

29 Orang Memberi Komen & Pendapat

klu ko jd plakon. abis la set bau bsuk kntutt ko.. hahha

haha
sempoi...
agak2 bila ko lak dapat belakon??

ujang berlakon?insyaallah.. kalah farid kamil nnt..hahah tp tetp xley kalah ngan aaron aziz..hahahaahhahahahaha

jadi pelakon....
alah jadi tukang buat air belakang tabir pun kira femes gak...tengok artis fomfuan air sirap terus jadi air bandung...

erk??? Ujang berlakon?? kesianlah kat heroin tu nanti... lalalala :)

Pasni Ujang jadi pelakon lah..huhuhuhuhu

huhu..nice one lahh...cepatla..ujng plk jadik hero hihi

bukan setakat lempang jang, penumbuk pown leyh kan?? har3

ujang berlakon,lepas ni x leh update belog hari2 la jawabnya

klu ko jd pelakon,mst ko nk heliza jd heroin kn..kn..kn..? :P

ko suruh dia buat filem pasal blogger..perggh...mesti pecah panggung..

nak gak tgok ujang belakon....aura2 retis tu ada dah...kan3

aku nak jadi orang pertama lempang ko ley tak jang kalau ko jadi pelakon....hahaha

Pergh...kalo ko jadi pelakon... Jangan lupa belanja kambing mandy kat aku jang...hahaha

tengah 'banyangkan' ujang typo jadi pelakon...hahaha...

wowwwwwwwww ..........jadi pelakon ?

belom ape 2 lagi aku nak sainnnn.....!

pehhh main riak r lu pas ni kan.. haha

oit...merepek la korang..takda keja aku nk jd pelakon..hahahah

yup heliza jd hero ok gak..=)

ujang..aku nk jadik pelakon heheh..ko recommend aku k nnti hehehe..aku berbakat ok hahaha

Satu yang amat membanggakan lahh...bagus..bagus. Kira dah boleh tukar link blog ujang kat DTS tu dengan orang lain punya pulak...hahaha.. Gurau jee lah..tu pun nak nangess's

hahaha... x moh jadi pelakun ker...

skrip tulis len, lu ckp len..haishh membazir filem..xlayakkkkk!!! =P


EmoticonEmoticon