Wednesday, July 6, 2011

Review Filem Tolong! Awek Aku Pontianak

Seperti yang gua belagak pada entri semalam di SINI dan SINI , Pra Tonton Filem Tolong Awek Aku Pontianak telah pun berlangsung malam tadi...hee

Kali ini dapat tiket free dari MAXIS


Sebelum tengok cerita ini gua tak baca pun sinopsis dan apa-apa pasal cerita ni...yang gua tengok poster dia jer, filem ini gua dapat agak tak seram dan mesti pasal lawak...,so gua best ker tak ek...sinopsis sila google sendiri..('',)


Dari apa yang gua tengok semalam.., mula-mula gua bajet cerita ni biasa-biasa ajer...takda la lawak sangat..,tapi bila lama-lama tengok...banyak gak part lawak yang best..suka..suka...hihi




Cerita ni tidak menggunakan pelakon yang popular , cuma amik pelakon tambahan jer pelakon popularnya. itu hebatnya Filem ni.., dan gua paling puji lakonan  PIAN (Sufian Mohamed) dalam filem ini...memang terbaik...wahahahahah...dah la macam gay, tapi tak gay...serius sengal gila mamat PIAN ni..('',)


Lagi satu lakonan Sazzy Falak memang menjadi ala-ala cool jer cakap kan...baru la pontianak.., serius cantik gila Sazzy Falak ni..., malam tadi dia takda pulak...derm..!!!





Bob(Zahiril) dalam filem ini sengal jer dia..kesian aku tengok...tapi memek muka dia dalam lakonan ni menjadi jugak itu yang menjadikan lawak...hihi,, tapi gua lagi suka kalau Zahiril ni belakon watak jahat...('',)

Nak Tengok Biodata Zahiril Klik SINI<-----


Part yang gua kurang suka masa potianak bergaduh last-last tu...,


Apa Yang Gua Dapat Dari Filem INI

- Jangan la kapel dengan awek yang materialistik..<--betul ker gua eja ni
- BFF nie sangat penting wei..lagi2 dapat macam PIAN...hahahahaha
- Jangan jadi lurus bendul nanti senang-senang kena pijak...bos tak bos jangan ikut jer,
- Filem ni buatkan orang tak takut pada pontianak ..hahaha, itu yang bagus


Filem tolong awek aku pontianak ini bagi gua memang sangat sesuai untuk hiburan dan gelak tawa, kepada yang penakut macam Hamzah Ian pun boleh tengok cerita ini sebab tak seram pun ok


Pakwe-pakwe yang ada awek penakot tu, boleh jer ajak awek korang tengok cerita ni sebab tak seram ok....


Siapa yang mengharapkan hiburan dan gelak tawa filem ini 9/10 gua bagi...kalau nak seram memang takda ok...('',)


 Jambu mamat ni wei.


 PIAN yang best.

Yana dan Kak Ina

Mejah si Gayboy

mejah,gua dan hazman


Antara blogger lain yang lepak dengan gua semalam



Sekian....Peace (~_^)v


P/S : gambar-gambar lain simpan untuk entri poyo..hahaha

* Review Filem Tolong awek aku pontianak, review cerita tolong awek aku pontianak, tolong! awek aku pontianak, Pelakon tolong awek aku pontianak, zahiril, kutipan tolong awek aku pontianak, kutipan filem tolong awek aku pontianak, kutipan cerita tolong awek aku pontianak.

31 Orang Memberi Komen & Pendapat

wahh..daim...!

lambat plak ko publish yer..
tahniah yana!!

peerrgghh.nak pg tgk la jumaat nih!!

wa pantas 9 minit dari lu..muahahaha~ =P

wohhhh zahiril azim! heart uuuu! ;D

zahiril nmpk ensem lak padahal dlm juvana bese je kot..
eh zahiril blogger gak aperr..

asik dpt tgk wayang free je,.jeles tol aku,.!!hahahah

jang, tak kempunan ke sazzy tak ada semlm hehehhehhe

sape yg takut ngan pontianak elok la tgk citer ni..

nak tarik tunang aq tgk hahahaha

ala2 twilight la ni..huhu

mark dan google
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/mark-zuckerberg-dan-google.html

len mcm la tgk gambo ujang ngn zahiril....

ko feeling ke jang? ;-D

suka zahiril!!! lg2 dalam cite juvana :)

alololo tadi jeles ngan dak yana..ni aku jeles ngan dak ujang plak....dah jadi retis adik aku neh..haishhh

asal rmai komen zahiril dr ko ? =='
haha ;p

ujang tak femes ! blah3 ! xD

uikssss mejah mesti ado.... hahhahahhah skandal udang ker nie

ehh , muka ujang kn mcm zahiril adzim sikit . ~mata ke atas tgn di dada~ hahaha

9/10 tue..banyak gak la bintang ujang bagi..kena masuk dalam senarai wayang akan aku terjah nanti

untunglah dpt ticket pratonton , haha !

ahhh benci lah kat kau. sebab tak ajak. boikot ujang!!

hahaha.... andai ku ada kesempatan... Hahaha

wah..zahiril~~
suka watak dia dlm KAMI

best ke..

tak, tak takut tikus pun.. huhu..

haha .. jadi tak takot ngn pntianak :D

aku pon nak tgk gak ar wei...
*untung la badan salu dapat tgk wayang pree* ngeh3.

hehe...ko pergi ek...best2x..
aku tak jadi pergi lah tgk preview filem nih....ade hal ritue...huhuhu.... ;-)

memang ko taknampak aku ;-)

best dan memang kelakar cerita ni kan

best bro cter ni.. bru tgk siang td..hehe.. penat gelak... haha.. lawak die sume lawak cm bangang2..ehehehe


EmoticonEmoticon