Friday, July 29, 2011

Singapura Babi...!!!!

hep...hep...bukan gua yang cakap "singapura babi" tu tapi ada awek cun belah-belah belakang gua yang cakap di stadium tadi...dan gua pasti yang di rumah mesti ada yang cakap macam tu gak...hahahahaha



Gua baru balik dari STADIUM....,bersama geng gua refer SINI


Tengok di rumah memang lain di stadium...,


Pasti akan ada yang cakap buat rugi jer pergi stadium sebab Malaysia kalah yer dak.? bagi gua itu hak masing-masing yang rasa rugi siapa pergi stadium.., tapi bagi gua untuk rasa rugi tu tiada...tapi terkilan itu ada..,


Yang tengok di rumah pun pasti ada perasaan terkilan yer dak..?? tapi apa pun gua tetap akan terus menyokong pasukan harimau malaya.


Apa pun dari game tadi gua tengok singapura main memang lagi bagus dari pasukan harimau malaya., mungkin disebabkan ketiadaan aidil, nor shahrul dan syafiq memang amat terasa.. Gua pasti ramai akan cakap itu bukan alasan kalau stategi hebat, tapi gua pernah main bola jadi gua tau perasaan macam mana kalau tonggak pasukan tiada di padang.


Pasal pemain Singapura macam bongok gila dengan lakonannya, pendapat gua tu memang bongok gila...cuma tak boleh nak salahkan dorang sebab kalau kita mendahului pun pasti kita akan buat benda yang sama yer dak?

Kalau gua rakyat singapura gua tak bangga dengan kemenangan macam ini




"SAFEE SALI MEMANG PEMAIN TERBAIK MALAYSIA SETAKAT INI..."

Fakri agak faking gak la,baik masuk badrul baktiar

Sekian...Peace (^_^)v


nak tengok aksi GAY pemain singapura klik SINI
nak tengok biodata safee sali klik SINI


p/s : ramai gak awek-awek pergi stadium seksi-seksi..hihi



52 Orang Memberi Komen & Pendapat

tau tape..nak bangge bendenya kalau menang macam tuh,,pui!!haha~

sokong..!!! kite kalah ebrmaruah kn2..dorang belakon jee kuat..benci gile wekkkk :P

bangga dengan harimau malaya..
100% anak tempatan!

pening tgk ramai sgt pelakon atas padang!

LAKONAN LEBIH MANTAPP DARI HARRY POTTA!!!!!

kalau aku pun ckp mcm awek tu gak ah ... mmg singapura babi pun ..

wohohoho...

ni dia reason kita kalah tadi,bace laa:

http://azrijohan.blogspot.com/2011/07/kenapa-malaysia-tewas.html

Khairul Fami pun superb

yup sekurang2 nye pemain kita dari malaysia dan anak kelahiran malaysia kan,,

tak macam singa pura-pura tu dah a dari negara mana ntah dah tu belakon kuar sikit2 jatuh main supe pondan kan dehhh

pape pun harimau malaya terbaik ;)
cuma dua tiga orang je mengecewakan

Seb baik ada gak gol...kalu langsung takde....tadi sebelum game tamak je nak msia menang. Bila da tumbang, terdiam jap....

kau yg suluh lazer td kan..baik ngaku cepat...hahaha

bangga ngn team malaysia....ade hikmah malaysia kalah..cube lagi nnt..^_^

mereka act SingaPONDAN yang hanya menggunakan 0.1% player dia sdrik dan selebihnya import...nampak sgt kerajaan SingaPONDAN looser...kita patut bangga sbb kita 100% made in Malaysia dengan perlbagai bangsa....

agagaa nenek gua senyap2 je kat singapore tu xD

tu la pasal. jatuh sikit injured. aduyai..walau ape2 pon malaysia dah cuba yg terbaik. cuma kena perbaiki lagi mutu permainan..

singa celup......main bagus sbb import jer....

kalah xpe. Yg pentg jgn pts smgt.

sakit ati gak cara penakot singapura tu terus sangat

gua pergi dengan kwn2, tak bwk bini..

aku ingt ko td ade dok dkt2 ngan aku ..rupenye bukn HAHAHA.. ape pun, seronok bersorak2 kt stadium!

walaupun kalah tp tetap syg ngan harimau malaya.bese la kan taktik dlm permainan.hurm..

damn r dorang tu .. kalau boleh semua nak kene usung dgn stretcher !!

hmmm....maner gambar awek seksi bro....share laa...hehhehe

silap rajagobal lah utk game 1st n 2nd leg ni

singapura-pura tu wayang lebey!!!

takpe la takde rezeki. cuba lg di lain perlawanan!

Proud to be malaysians!!tumbs up players malaysia!well done guys!!

betul...tension je tengok PELAKON2 Singapura tu...

tgk bola smlm mcm tgk drama sgapore..xhns2 lakon nya...

PROUD TO BE MALAYSIAN :)

bila baca tajuk ni je..dah berapa ramai sebut...hahha..nnt jadi betul2 mcmane..abis la singapore..

rasa mcm ada terselit agenda politik dengan game vs singa;pura ne..

team singapore punyer mangkok2 ayon memang tak boleh blah....org tak sepak dia betul2 pon dah cukup bagus....

memang obvious sgt diorg tu nak lambat2 kan mase. pas sorang, sorang lgi injured. lembik sangat ka?

kt singapore xde jual ubt kuat laki kot..eh! =P

xbangga ah jd rakyat singapore klu menang cara gitu..dorg mmg xlayak lwn dgn mesia pon..kehkehkeh~

HAHAHAHA PEMAIN S'PORE RAMAI GAY... SEDIH SGT SMLM PEMAIN-PEMAIN HANDALAN TAK TURUN BERMAIN.. SEMUA NAK ARAP SAFEE STRIKER JER.... PENING WOOOOO SAFI NAK HANDLE SENSORANG.... PAPER PON MALAYSIA BEST TAK BANYAK WAYANG CINA CAM S'PORE.... KALAH PUN IEB PUAS HATI SEBAB KALAH BERMARUAH..... LEPAS NIE MAMAT KHALIS AKAN BUAT CERITA HANTU KAK LIMAH BALIK S'PORE NAK IKOT HUSIN.....

patot player kita sepak diorang betul2 baru puas hati....nak injured sangat kan?? huhu...

takpe...kita kalah bermaruah, bukannya asyik curi masa cam pemain sang singa gay tu! hahahaha

hidup HARIMAU MALAYA...TERBAIK!!

fakri mainan mcm taik..

geram ak tengok..

dpt bola bukan maw pass, tp dribble sampai hangus..

singapura pula banyak drama taik..shit man..

serangan lazer menganggu rentak perlawanan malaysia.. Siapalah yg bangang sangat guna lazer...

ujang pinjam ayat ko, tapi malas nak link blog ko.. bleh?? miahahhahahah

http://bintangkita080808.blogspot.com/2011/07/hantu-kak-limah-ikot-hussin-balik-spore.html

SAYA MEMANG TAKPUAS HATI DENGAN GOALKEEPER SINGAPORE YANG MEMANG KELIHATAN PONDAN SIKIT SIKIT SAKIT. GERAMLAH SIAL BETUL. ARGHHH

haha takdapat kawal emosi.

walaupun kalah Ika tetap sokong mesia heeh..kalah bermaruah bagus2 :)

ohh.. sy sgt setuju, walopn xpenah maen bola...
singapura mmg nmpk lg kuat dari Malaysia.. dan bab lakonan tu mmg bangang.. nk lambat2kn prmainan

yang penting sokongan harus terus diberi!!hehe.

cuba bayangkan jika singapura pulak kalah.. wah.. meriahnya stadium dengan gegak gempita kemenangan itu.. tapi walaupun malaysia kalah.. mereka tetap berjuang hingga ke wisel penamat.. bolos pun setakat sebiji gol je malam tadi.. ;)

hoi tengok bola ke tengok awek seksi.
hahaha

huahuahuahauhauahua!


saye emo semalam ye adik2>

walaupun kalah tapi tak pe lah. anggap je takde rezeki. #harimaumalaya pun dah mencuba sehabis daya diorang. tapi kemenangan singapura memang cara taktik kotor.

adoila.. haku memang tak leh blah, the one yang tinggi menjulang *thematsallehman-dontknowwahthisname* suka nak jatuh tergolek-golek macam trailer terbabas masuk longkang! dah la lari bersepah. eii... geram! suke nak tackle kaki org pulak tuh. tau la kaki panjang!

alah, yg jaringkan bukan singaporean pun. toksah nk bangge ler dorang.


EmoticonEmoticon