Wednesday, July 6, 2011

Tolong ! Awek Aku Pontianak



 Tolong..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Awek Aku Pontianak Wei...!!!!!!!!!!


Petang tadi gua ada buat entri dapat tiket free kan.., gua dapat 2 tiket..tengok SINI


Gua tak tau nak ajak siapa tadi.., so gua kol member gua ajak tengok wayang...


Gua malas nak SMS jadi gua call dia


***************************

trut...trut...,<--takda calleringtone


Ujang : hello, u free tak malam ni..?? i nak ajak u tengok wayang..??

Liyana : cerita apa..??

Ujang : Tolong, awek aku pontianak...

Liyana : U ni gila ker..i la yang berlakon tu..

Ujang : hehe...jom tengok sama, i dapat tiket free

Liyana : ok, amik i tempat biasa..


***************************




* saja nak poyo.., sebenarnya gua baru balik dari tengok cerita Tolong Awek Aku Pontianak..., jap lagi gua review...


Sekian Peace (~_^)v


P/S : ramai ada tadi..syok..!!!

32 Orang Memberi Komen & Pendapat

bes ke tak , kalw bes nk tgk . kalw tak bes taknak tgk . haha :p

mmg blogger sejati,.. pantas gilak hupdate !!!,..:)))

syiallll tuih..laju giler update..aku ngh lepak ngn liyana ni kat NZ nih..meh le join

gila la ! saje buad aku curious ! grr*

grrrrrrr....
tekejut!!!!!!!!!!! tetiba kuar mata kt dashboard

ko asek dapat preview je. jeles a

aku tau by the time aku balik upm bulan 9 ni, ko bg aku 1 tiket preview. aku nk jugakkkkk

Hahaha... Gle best....

Oleh Enchik Nine dan kini tidak fames dengan Notifikas1.

cepat lah gtau,bes ke tidak???hehe

sejak gua follow blog ni gua rasa hampir setiap movie lu dapat tiket free....makin jeles gua tengok...grrrr~

pntang jumpe artis ujang nih ..haha :D

pehhh bukan rapat lu dgn LJ ye. yana, sile la jeles. haha

ishhhhhhhhhhhhhh asik2 tgk movie!grrrrrrrrrrrr

ingt ke pontianak sebelah tu..haha...gmbr menceritakan pelbagai cerita

TAMAK betul la ko nie ujang.....siap camwhore ngan tepon la pulak.....tapi dia nie memang sporting....

Heheee... amacam citer nie bro, ngeri tak.. :)
Tak sabar nak baca review psl citer nie ;)

prgh banyak artis dh ko dpt ambik gmbar bersama ujang..

kim salam kat liyana..

asal amek gambo cam ala-ala my space

liyana jasmay ramah orgnya..hehe sgt gedik oke camwhore dgn henset..=.=

mencik kauu asik dpt free jek.. lenkli offer la aku jugakkk wwaaaa

mencik kauu asik dpt free jek.. lenkli offer la aku jugakkk wwaaaa

cpt giler update..mmg best kn mlm tadi...mlm tadi sy ade juga tengok ujang tapi segan la nak tegur..ape2 pun,zahiril mmg gentle giler,liyana comel,pian pula sporting...hehe..bell n amir pun sporting

nak tengok gaklah..

asyik gambar ngan retis je, jeles akak!

best ker ceta ni....? tgk tajuk mcm drama jer...

jumpe liyana jasmay ker? kurus kn die hehehe

hepp!!hepp!! jgn rapat2

seronok asyik bulih tgk wayang free jer kan

kawan kau ker wei??? kau taw liyana jasmay ni ngn aku dulu salu men guli same2 taw..tido pon sebantal..tp ape aku heran..muahaha..


EmoticonEmoticon