Thursday, July 21, 2011

Walaupun Muka Stim, Tapi Gua Bukan Gay



Gua jumpa geng gila iaitu geng SENARIO...., memang gua pun akan jadi gila...

Tapi bukan gila macam Naz tu...tapi gua jadi gila-gila....derm...., otak senget siot brader-brader Senario ni...



2 Gambar pada masa yang sama, tetapi pada situasi yang berbeza.....pffftttttt

Dari Kamera Gua

Dari Encik Paparazi si Mr Jamar


Muka Stim kan..??? sampai si minah kelantan ni pun pelik

 Miss Lolly (nak add FB dia dah penuh,pergi wusha blog dia jer ok..hee)


Sebenarnya tengah tahan geli..hahahah, bengong tol abang wahid ni pegang perut gua., gua dah la tak tahan kalau kene geletek...nasib baik dia tak cucuk perut gua...kalau tak "ops pocot" terus



Comel dow abg azlee ni..kekadang dia jadi sindrom


Paling sempoi dan gilo ialah Lan pet pet...


Moral Of The Story

- bila orang gila.., kita pun jadi gila
- gua memang tak suka digeletek

.Gua jumpa mereka sebab pra tonton cerita baru mereka..tengok SINI


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : Yana otesyen...cian gua peluk bantal jer..hihi


31 Orang Memberi Komen & Pendapat

asik jumpa artis jaaa,... dah macam retis niee. hihihih

hahhahha cam gay jer ngan wahid.... orang perut buncit sellau penggeli.. hahahhahahhahah

kalo yana geletek tak pulak ujang geli kan?? hahahaaa

kire lu boleh join senario r jang. hahak ;D

mmg bestttt dan sempoi kan diorang ni.. Dulu akak ada tulis jugak skrip untuk sitkom Senario kat TV3 tu.. hehe

adoiyaiii....hahahaha..Wahid tu mmg sporting bila ajak begambaq..hehehe..macam2 style muka dia buat..hahahaha

ahaks! lawak muka ujang~ =D
meh nak geletek meh...

comel la muka ujang tahan geli ..kiut miut!

lawak lawak lawak....:)

http://nurul-izwa.blogspot.com/2011/07/yana-ujang.html

glamor la ujang nih....asik ngan artis je nih...

*nape sin chan tu baru nak sarung seluar???
*oh, dia berak cair tadi ek.... :P

haha. siannye..gi la ikot yana otesyen skali...haha

aku rasa kan ujang..

tak lama lagi kau yang jadi pelakon..

asik jumpa retis2 jew..

silap2 tak lama lagi jadi pelakon filem...

hahahahha

sekali sekala kena tinggal, apa salahnya... peluk jelah bantal tu puas2! heheheheheeee

jangan peluk je bantal..kasi cium sket bantal tu..muahahaha

hahaha.. macam adek badek plk..
ohoo.. kak yana xde.. ptt jd sindrom cmtu :P

seronok dah jadi part of artist jang nih

aahh.. jeles sebab dapat bergambar dengan azlee.. :(

muke tahan kentot tuh haha

syg suami tggl2kan..;D

yana ada la time ni...mlm ni jer takda

hahahha .. stim gile muke ..
mcm gay .. tp bkn gay kan .. haha bagus la.. :D

hahahha .. stim gile muke ..
mcm gay .. tp bkn gay kan .. haha bagus la.. :D

tapi aku tgk muka ko cam stim je bila wahid 'hug' tuh:-p


EmoticonEmoticon