Sunday, August 21, 2011

Berbuka Puasa Di Residence Hotel dan Bayar Zakat



 Khamis iaitu malam jumaat yang lepas gua bersama Yana berbuka puasa di Hotel Residence,Uniten bersama abang gua dan akak ipar gua

Menu disini bagi gua sangat puas hati sebab banyak gila makanan , harga Buffet Berbuka puasa di Hotel Residence ialah rm69.60 , mahal tak...?? bagi gua mahal la..hahaha, tapi murah dikalangan hotel-hotel yang setarafnya yang lain.

Gua makan free jer di sini sebab orang berlanja...hee, gambar makanan dan situasi di hotel ni boleh la tengok di blog YANA ek....di SINI,

 muka mintak kena jelujor...


Gua melantak di situ dari berbuka puasa sampai pukul 10pm..baru betul-betul puas makan yer dak..,

Sebelum waktu berbuka tu gua ternampak kaunter bayar zakar, so dengan buat pertama kalinya dalam hidup gua, gua bayar zakat untuk 2 orang termasuk isteri gua iaitu YANA..weeehuuuuuuu




Dah  macam nak akad nikah dah bayar zakat ni.. hihi,dengan itu tertunailah rukun islam ke 4 gua sebagai umat islam. siapa belum bayar zakat tu sila la bayar secepat mungkin orait..



Siapa nak cuba berbuka puasa disini bagi gua sangat puas hati sebab makanan dia banyak gila pilihan...hehe.., lagi best berbuka puasa bersama pasangan dan keluarga, jangan la berbuka puasa sorang2 pulak..tak ke macam orang gila jer..hahaha


Yana bersama anak buah gua bernama zuyyin eimanina


Geram wo dekat anak buah gua ni....


Sekian....Peace (~_^)v


p/s : napa perut buncit gua tak turun ek puasa ni..=(


11 Orang Memberi Komen & Pendapat

whoaaa....UNTUNGlah ari2 dapat makan buka pose free.... hehehehe

thun dpn byr zakat untuk 3org lak bro..:-)

lepas ni bolehlah geram dekat anak sendiri pulak . hehhe

mkn yg paling best adalah mkn free..hehe

arrgghhhhh...ujang typo !!!

typo yang melucahkan plak tuuu..ayo !!!
hahahaha

Baby tu comel dan funny.. :Hehe.. ;)

tak pernah bayar zakat lg nih
abah yang bayar..

haha..

boleh saye bayar zakar jugak?hahaa

org da kawen perut muncit takkan turun punye..;D

xpela bergerak seiring dgn perut bini baru adil..;D


EmoticonEmoticon