Saturday, August 20, 2011

Blogger Misteri

Salam..........~ ~ ~

Hai dah makan belum..??


Ni gua nak kenalkan blogger misteri yang tak diketahui wajahnya..yang gua tahu dia berjantina perempuan..,('',)


Gua nak ga curik gambar dia kalau ada di Facebook, tapi takda la pulak gambar orang yang ada hanyalah gambar doodle..banyak wo doodle minah ni...hee
Sebelum gua berceloteh panjang meh layan biodata minah ni dulu....~ ~


Nama : Nurul Alyaa

Nama Manja : Alya Esprezzo

Tempat Lahir : Klang, Selangor

Tempat tinggal : Klang, Selangor

Kerja : Pelajar

Tarikh Lahir : 30 Julai 1990

Artis Kegemaran : Ujang9897


**************

Dari segi blog beliau..., gua rasa sekarang dah tiada masalah langsung sebab layout dia sangat tersusun serius gua kata sususan dia lagi tersusun dari blog gua..hahahah


Header dia pulak pasti akan membuatkan anda jeles kerana cantik gila....!!! siapa ada rama-rama kecik yang gedik akan ikut jer kemana tetikut kita bergerak...DERM...~~ serius best...!


Gua tak tau nak review apa la sebab blog dia lengkap, dari segi penulisan pun kemas dan pandai mengolah ayat..,

Rajin pergi la terjah sendiri si kuat celoteh





Sekian....Peace (~_^)v


p/s : baju raya takda lagi ni.....=(

30 Orang Memberi Komen & Pendapat

memg misteri ..

tang artis kegemaran tu aku rasa salah kot

ko ni bulan puasat ak elok menipu jang

wahaha. artis kegemaran tu owner blog ni ek? tak tahu plak!!

yup, sering terjah blog dia..she's quite cool kann..;)

Blogger yang sangat peramah ! :)

pernah chat kat fb tapi lepas tuh terus menjadi misteri .

hahaha tetiba je kau review.. tang artis tu menipu.. sah menipu ;)

hahaha mmg misteri x pnah tngok wajah akk ni :)

hahahahahaha..manade misterii, huhukk terima kasih ujang! :)

nanti raya maii umah, wahahahaha

misteri nusantara tengah2 hari ni woooo

salam....mesti org nyer cantikkn..

haah laa tak penah tawu pon muke alya esprezzo..huhu....

a'a blog alya tu comel;) dgn header cun kemain

huh mmg la die tu peramah^^

haah mgg misteri...
tak pernah tgk wajah dia
eherm2....

curi idea nmpk..hahahahha

mmg misteri si alya ni.. agak2 sapa dia eh??? hurmmmm..

yg buat header alya ayeem eks??
jang bile nk rebiew blog ai :p


EmoticonEmoticon