Saturday, August 27, 2011

Nampak cornec (18sx)




Gambar yang gua nak tunjuk ini, gua rasa ramai yang dah tengok dan ramai gak yang belum tengok...so gua tepek jer la ek,


Gua mula-mula tak paham dan blur juga bila tengok menatang ni..., tapi lama-lama tengok baru gua perasan hahahha


Pelik jugak mamat ni boleh terkantoi dan terbangang pulak pergi upload gambar nak jual barang dekat mudah.my ni...


Ce tengok...ce tengok....




kredit gambar kepada baikpunyer


Adakah lu orang semua perasan apa benda yang ditunjukkan..?? adakah buah kurma..?? adakah fender kereta..??? ataupun benda lain...???


Tapi dari tajuk entri gua ini, gua pasti ramai yang dah boleh tengok apa yang menarik dari gambar tu yer dak..?? hahaha


Gua rasa mamat yang nak jual dalam gambar tu Hamzah Ian la..hahaha, takpun Nazirulhazwan...('',)


Siapa yang tak paham gak tengok 2 kali..tak paham gak tengok 3 kali...tak paham gak lu pikir la sendiri..


Sekian....Peace (~_^)v



p/s : ramai ker yang dah bercuti ek


Artikel Terkait

53 comments

dia sebenarnya nk jual konek dia..ujang lu x paham lagi ke?? lu nk beli ke ujang

AHAHAHAHA.. first time tgk... xde pape.. 2nd time tgk, balik kpd title entry...hahaha XP

ceh.. kurang pale pose gua nengok aurat orang itu hahahhaa

xda keje nak tunjuk2.. ingat cantek sgt?? hahaha

bengongnyew owg !

weh seyes ak xdpt nk agak rupe die nih...-.-'

Tak faham la Ujang, maklum dh tua lambat pikap...apa tu? macam sosej pun ade...tp akak tak lalu mkn sosej

hahaha..,

gua rasa masih ramai tak perasan=)

aku mencarilah ape yg 18sx nyer. kali keuda nengok barulah aku tahu, itu BERUK sedang memBERUKan diri dia.. bengeng!!!!

This comment has been removed by the author.

dah berpuluh2 kali nengok
tapi tak phm la
huhuhu

byk kali tgk rupanya di sebalik benda hitam tu kn? maybe dia nk jual tu kot alih2 xsedar de pantulan gambar dia ngah xde pape ? hehe

wah..bermanfaat sungguh entri,terutamanya kpd wanita.hahak

titik pandangan memula tertumpu kat dua bijik "kurma" tu. pastu belek punya belek lagi, peh bengong sungguh!

akak rasa otak akak ni suci la jang...siyes tak paham...

apa disebalik bayang gambar itu..
oh.. terus terclick pangkah.. kihkihkih..

apsal gambar tu..hahah..bengong lupe pakai seluar ke ape..

letih duk telek sampai senget2 kepala laptop ni,.adess!,.malas dh aku nk tgk,.huh,.xfaham,.

hahaha...dh agak ramai tak phm..,

ce perhatikan betul di sebalik benda dia nk jual ni..=)


tak phm gak esok gua bg jwpan

memula xfhm gak, tp bile smpai part ayat "Tapi dari tajuk entri gua ini, gua pasti ramai yang dah boleh tengok apa yang menarik dari gambar tu yer dak..?? hahaha" cer belek smule gmbr tu, baru t'perasan bayang2 tuttt.... astaghfirullah...kurang da pahala puase aq.. huhuu.... >_<

x nampak konek pun...giler ko jang..otak blue..

kat menatang ape tu ada bayang2 orang bogel kot...

wa x nmpk r. wa kan innocent =.=

takbaik mencarut dan melucah dibulan puasa.sekian.ngeh3

baa~ CAK!!

im back!! Yeah!!

sory lame x muncul.. ni pn cuti 2 mgu je.. pastu dh kne hiatus blk..

::ceh!! natang tu je pn.. hahaha :D

Keciknya! Hahaha!


Terbaru dari Logokoko:

[13SX] Ketiak

[U] Amoi comel

[U] Kentut durian

a...ah nmpk dh, tgk mlm br perasan...rupanya akak ni rabun siang, kesian dia tak dak seluaq kut...haru betui, ada gak org mcm tu ye! Ujang jgn dok ikut pulak...

ni gmba kau an ujang? ahahahaha!XD

ramai tak nampak ker ramai buat2 tak nampak


hahahhahahha

NERGHH ! TEROK BETOL . LOL ! #BLA TGK SBELAH KNAN BRU NMPAK -.-"

saiz kecik..

jang mcm kau punya ke...

hehehhe

haha, tersirat sgt...tu yang ramai tak nampak tu... kurang pahala posa..ciss..

ok, dah perasan lepas berpuluh kali tengok siap kena refer komen nak tau ape kebende.. hahahaha

siut jer. hahaha. nak amik gmbr barang masuk mudah pun agak2 la..pi arr pakai bju -.-

perghhhhhhhh apakah?? nape tertekan entry ni hahaha takdir ni. haha

haha..bangang.....mgkin dia x prasan kot...+ve thinking..hahhah...


EmoticonEmoticon