Nampak cornec (18sx)




Gambar yang gua nak tunjuk ini, gua rasa ramai yang dah tengok dan ramai gak yang belum tengok...so gua tepek jer la ek,


Gua mula-mula tak paham dan blur juga bila tengok menatang ni..., tapi lama-lama tengok baru gua perasan hahahha


Pelik jugak mamat ni boleh terkantoi dan terbangang pulak pergi upload gambar nak jual barang dekat mudah.my ni...


Ce tengok...ce tengok....




kredit gambar kepada baikpunyer


Adakah lu orang semua perasan apa benda yang ditunjukkan..?? adakah buah kurma..?? adakah fender kereta..??? ataupun benda lain...???


Tapi dari tajuk entri gua ini, gua pasti ramai yang dah boleh tengok apa yang menarik dari gambar tu yer dak..?? hahaha


Gua rasa mamat yang nak jual dalam gambar tu Hamzah Ian la..hahaha, takpun Nazirulhazwan...('',)


Siapa yang tak paham gak tengok 2 kali..tak paham gak tengok 3 kali...tak paham gak lu pikir la sendiri..


Sekian....Peace (~_^)v



p/s : ramai ker yang dah bercuti ek


{ 53 comments.. read them below or add one }

Coolman Coolman August 26, 2011 at 2:11 PM
dia sebenarnya nk jual konek dia..ujang lu x paham lagi ke?? lu nk beli ke ujang
Luqaz™ Luqaz™ August 26, 2011 at 2:11 PM
AHAHAHAHA.. first time tgk... xde pape.. 2nd time tgk, balik kpd title entry...hahaha XP
BERT BERT August 26, 2011 at 2:14 PM
ceh.. kurang pale pose gua nengok aurat orang itu hahahhaa
iLa VaNiLLa iLa VaNiLLa August 26, 2011 at 2:15 PM
xda keje nak tunjuk2.. ingat cantek sgt?? hahaha

bengongnyew owg !
Miss Eunice Miss Eunice August 26, 2011 at 2:17 PM
haha..he is retarded is it? o.O
mynameismy mynameismy August 26, 2011 at 2:26 PM
weh seyes ak xdpt nk agak rupe die nih...-.-'
NUR AMINA NUR AMINA August 26, 2011 at 2:27 PM
Tak faham la Ujang, maklum dh tua lambat pikap...apa tu? macam sosej pun ade...tp akak tak lalu mkn sosej
Ujang9897 Ujang9897 August 26, 2011 at 2:34 PM
hahaha..,

gua rasa masih ramai tak perasan=)
akilDAXemoMACHO akilDAXemoMACHO August 26, 2011 at 2:35 PM
aku mencarilah ape yg 18sx nyer. kali keuda nengok barulah aku tahu, itu BERUK sedang memBERUKan diri dia.. bengeng!!!!
YanaMIB YanaMIB August 26, 2011 at 2:40 PM
org otak suci mmg xpaham =.=
sally wanny sally wanny August 26, 2011 at 2:52 PM
This comment has been removed by the author.
sally wanny sally wanny August 26, 2011 at 2:53 PM
dah berpuluh2 kali nengok
tapi tak phm la
huhuhu
HanNis SaNia HanNis SaNia August 26, 2011 at 2:56 PM
byk kali tgk rupanya di sebalik benda hitam tu kn? maybe dia nk jual tu kot alih2 xsedar de pantulan gambar dia ngah xde pape ? hehe
fndrocka fndrocka August 26, 2011 at 3:07 PM
wah..bermanfaat sungguh entri,terutamanya kpd wanita.hahak
adanhayad adanhayad August 26, 2011 at 3:15 PM
titik pandangan memula tertumpu kat dua bijik "kurma" tu. pastu belek punya belek lagi, peh bengong sungguh!
Aku Ibu Muda Aku Ibu Muda August 26, 2011 at 3:15 PM
akak rasa otak akak ni suci la jang...siyes tak paham...
aizamia3 aizamia3 August 26, 2011 at 3:18 PM
apa disebalik bayang gambar itu..
oh.. terus terclick pangkah.. kihkihkih..
Panggil aku Han Panggil aku Han August 26, 2011 at 3:33 PM
apsal gambar tu..hahah..bengong lupe pakai seluar ke ape..
**::CIKNUURUL::** **::CIKNUURUL::** August 26, 2011 at 3:37 PM
letih duk telek sampai senget2 kepala laptop ni,.adess!,.malas dh aku nk tgk,.huh,.xfaham,.
Ujang9897 Ujang9897 August 26, 2011 at 4:11 PM
hahaha...dh agak ramai tak phm..,

ce perhatikan betul di sebalik benda dia nk jual ni..=)


tak phm gak esok gua bg jwpan
Cahaya Qaseh Cahaya Qaseh August 26, 2011 at 4:26 PM
memula xfhm gak, tp bile smpai part ayat "Tapi dari tajuk entri gua ini, gua pasti ramai yang dah boleh tengok apa yang menarik dari gambar tu yer dak..?? hahaha" cer belek smule gmbr tu, baru t'perasan bayang2 tuttt.... astaghfirullah...kurang da pahala puase aq.. huhuu.... >_<
Faizal Fredley Faizal Fredley August 26, 2011 at 5:23 PM
x nampak konek pun...giler ko jang..otak blue..
eila eila August 26, 2011 at 5:35 PM
kat menatang ape tu ada bayang2 orang bogel kot...
Ct Arina Ct Arina August 26, 2011 at 6:40 PM
wa x nmpk r. wa kan innocent =.=
Yuyu Yuyu August 26, 2011 at 9:21 PM
takbaik mencarut dan melucah dibulan puasa.sekian.ngeh3
Azroy Kassim Azroy Kassim August 26, 2011 at 9:28 PM
baa~ CAK!!

im back!! Yeah!!

sory lame x muncul.. ni pn cuti 2 mgu je.. pastu dh kne hiatus blk..

::ceh!! natang tu je pn.. hahaha :D
logorithm logorithm August 26, 2011 at 10:19 PM
Keciknya! Hahaha!


Terbaru dari Logokoko:

[13SX] Ketiak

[U] Amoi comel

[U] Kentut durian
NUR AMINA NUR AMINA August 26, 2011 at 10:58 PM
a...ah nmpk dh, tgk mlm br perasan...rupanya akak ni rabun siang, kesian dia tak dak seluaq kut...haru betui, ada gak org mcm tu ye! Ujang jgn dok ikut pulak...
afeb pilah afeb pilah August 26, 2011 at 11:41 PM
ni gmba kau an ujang? ahahahaha!XD
Ujang9897 Ujang9897 August 27, 2011 at 1:00 AM
ramai tak nampak ker ramai buat2 tak nampak


hahahhahahha
Miss Teo Miss Teo August 27, 2011 at 1:55 AM
NERGHH ! TEROK BETOL . LOL ! #BLA TGK SBELAH KNAN BRU NMPAK -.-"
Aku By Pojie Aku By Pojie August 27, 2011 at 3:07 AM
saiz kecik..

jang mcm kau punya ke...

hehehhe
Ira Bulat Ira Bulat August 27, 2011 at 2:09 PM
haha, tersirat sgt...tu yang ramai tak nampak tu... kurang pahala posa..ciss..
Nadia Havez Nadia Havez August 27, 2011 at 2:17 PM
ok, dah perasan lepas berpuluh kali tengok siap kena refer komen nak tau ape kebende.. hahahaha
Syarifah Nornazrah Al Yahya Syarifah Nornazrah Al Yahya August 27, 2011 at 7:29 PM
siut jer. hahaha. nak amik gmbr barang masuk mudah pun agak2 la..pi arr pakai bju -.-
cik sakdi cik sakdi September 5, 2011 at 2:08 AM
perghhhhhhhh apakah?? nape tertekan entry ni hahaha takdir ni. haha
amy amiza amy amiza November 16, 2011 at 12:53 PM
haha..bangang.....mgkin dia x prasan kot...+ve thinking..hahhah...