Monday, August 8, 2011

Selepas Aaron Aziz, kini Hazama AF9 pulak...

Sebelum ini kecoh Aaron Aziz jadikan gua sebagai artis kegemaran, bukan kecoh la..tapi gua yang kecoh kan..hahaha tengok SINI


Kali ini giliran si Hazama pulak yang jadikan gua sebagai penyanyi pujaan...('',) hang kenal hazama tak? cetek betul fikiran hang ni...ni ha si Hazama juara AF 9 tu...


Hazama AF9


Ni bukti gua katakan Hazama Af9 jadikan gua penyanyi pujaan dia...hahaha


****************************

****************************

Sebenarnya ni gambar gua print skrin dari entri seorang adik blogger ni..., gua rasa adik ni copy paste dari entri gua Biodata Hazama AF9 (klik), Tak perlu la gua bagitau nama adik blogger ni ok.,


Walaupun adik blogger ni tak backlink dan mintak izin nak copy entri gua..,  gua tak marah pun dia copy paste sebab dia baru lagi dalam berblog ni kot..('',) cuma pengajaran untuk blogger lain kalau nak copy paste entri orang sila la backlink ataupun mintak izin dulu ok..


Gua tau ni pun sebab AINA yang roger gua..hihi, gua rasa silap gua kot buat entri tapi poyo pergi letak nama sendiri..hahahaha


Tengok di entri "Gua artis kegemaraan Aaron Aziz" untuk contoh orang copy paste..hihi


Jangan kata gua edit sudah macam sebelum ni..grrrrrrrr


p/s : rindunya......


31 Orang Memberi Komen & Pendapat

seronok ade artis minat kt kite kan....!! (^___^)

ahaks! satgi hazama cari ujang ah! hahaa

tanya sama pokok apa sbb goyang...

kah kah kah... nme ak xda pom. next biodata. edie trigyy skli.. hhahha

Aaron Aziz minat kat Ujang jgk ke?

hahahahahahahahaha..alaa tapelaa, ujang kann retisss..untunglaaa :P

hahahahha..entri kopi pasta lagi laa tu kan? :P

sila baca entri ini dan sebelum ini..grrrr

ambik bunga petik satu2..na percya ke tak..nak..tak..nak..tak..tak!!hehehe..

Entry Terkini :
Bersama DRAMA BAND......!!
Motor Masa Depan Yang Bergaya !!

hahahha .. sejak bile bro jadi penyanyi lak ni :D

eh awat ilang dah shoutbox tu ?? err

bro..nak video bro nyayi..heheh

selamat berpuasa ;)

ujang bengang le tu ramai tak caya.. hahaha..lain kali kalau nak wat biodata tu, tulis la nama aku skali,,,grrrr

ujang punya cerita best..sebab tu ada yang minat nak copy paste :D

Haha. Comel betul ujang buat macam tuh :)

ye la ujang, kim salam sama itu hazama yer huhuhuh

memang copy paste bulat2!
sebab tu dia tak buang Ujang9897 tu..

muahahhaha tak pasal2 ko jadi retis kannnn...

ko rindu sape wehhh. yana tak ostesen kan

owh ni ke sbb tido lmbt semlm? hurmm~

oo lambat tido sbb buat entry hazama hehe..

jang.. den ngumpek ko sket yo

http://viniyamey.blogspot.com/2011/08/entry-gayat-yana-samsuddin-jadi.html

hurmmm.... moral of the story....COPY PASTE la dengan bijak....

Wow!! ada peminat dikalangan artis.... :-) Bestnyerrrr :-)

mcm ramai tak baca entri jer...

tak phm mksud entri ler tu.ish3..

http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/08/tahniah-ben-ashaari-bro-wacana.html

hahaha ade plak org copy paste


EmoticonEmoticon