Derm...Kenapa Begini

Gua tak paham..., dari bulan puasa sampai ke raya badan gua yang dahulunya ala-ala brat pitt telah bertukar kepada ala-ala Aflin Shauki...=(


Paham dak apa maksudnya..maksudnya perut dan bentuk tubuh badan gua semakin berkembang...derm.. , bukan itu sahaja..buah dada gua sekarang pun semakin membesar....oh tidak.!


Ramai orang cakap bagus la tu bini pandai jaga...grrrrrrr, gua takleh terima dengan ayat tu..,bukan bermakna gua pertikaikan bini gua pandai jaga gua. tapi kenapa pandai jaga perlu perut gua naik..??


Sekarang ni yana dah peknen..,nafsu makan dia agak bertambah..gua pulak yang tukang teman pasti nak makan....argh...!!!!!!!


Siapa ada idea macam mana nak kasi berat badan gua dan bentuk tubuh badan gua kembali seperti dahulu kala..ce ajar gua sikit


Ini adalah luahan peribadi yang membelengu diri gua sekarang....dulu 63kg sekarang 70kg...=(


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : hari ini sahaja 4 kenduri....bertambah kembang la gua


Derm...Kenapa Begini

{ 23 comments.. read them below or add one }

Eera Shera Eera Shera September 17, 2011 at 6:10 PM
nnt perut pun sama naik ngan kak yana la ek..huhu
nuruashia ♥ nuruashia ♥ September 17, 2011 at 6:19 PM
haaa..tny abe beng...ujang kne slalu sit ups n pmping ahh :) kalo x jd laa besau :P
eliyaezlinalias eliyaezlinalias September 17, 2011 at 6:32 PM
Petua jga badan kna tya kt bA nehhhh
THE LEKAT LEKIT STORY THE LEKAT LEKIT STORY September 17, 2011 at 6:33 PM
Tu la alahan utk para suami bila bini pregnant.. Buat la senaman ringan kt umah klau x sempat nk jogging or gi gym..
ked ked September 17, 2011 at 6:43 PM
hoyehh!! nanti lu kompem dapat 2 babies..satu dri kak yana, satu dri lu..hehehe
cikgu isza cikgu isza September 17, 2011 at 6:59 PM
gi lah gym macam ben tu.. bagu nikah pun muat lagi..

jangan jadi macam suami saya yang turun 15kg tapi sebab kencing manis..
:(

Sejam mengepam | Semekar Kasih
AMMAR YASIR AMMAR YASIR September 17, 2011 at 8:18 PM
Bhahaha.. Ujang si borai...lalalala////lari
mas saari mas saari September 17, 2011 at 8:25 PM
exerciselah...seminggu at least 3 kali! heheheheee
Rtp Farra Arisha Rtp Farra Arisha September 17, 2011 at 8:28 PM
luahan yg ckup ikhlas ini..someone please help him too..ehehe.
btw, pergi gym and exercise la..at least 3,4 times in a week..everyday pun lebih elok jikalau tiada apa2 kerja yg menghalang :)
prince_86 prince_86 September 17, 2011 at 8:35 PM
tu maknanya ujang ko dgn yana perot sama membesar..tapi yanan ada isi ko pulak??? konpius***
qasehraihan qasehraihan September 17, 2011 at 8:41 PM
dah memang badan cepat naik nak wat guana..ucap kesian je la..g la jogging slalu..huhu
halila Ibrahim halila Ibrahim September 17, 2011 at 9:10 PM
p la exercise ke lompat2 ker .. sayang la muda lagi badan dah berisi .. takut berisi penyakit pulak nanti ...Yana x pe lah berisi rezeki ...
AnonymousAnonymous September 17, 2011 at 9:47 PM
kurangkan pengambilan karbohidrat terutamanya NASI...+ puase. Nie paling senang nak buat kot...
Makan tetap makan cuma kurangkan amount nya je.

cik anon. ;)
msredcheesecake msredcheesecake September 17, 2011 at 10:14 PM
Senang je...swoh yana duduk je jgn buat pepe keje rumah...mr ujang amek alih sumer tugas dia sampai dia habeh pantang.... Bran?
Rozuan Ismail Rozuan Ismail September 17, 2011 at 11:23 PM
disiplin tu penting.jangan nampak makanan terus nak terkam je.huhu.


puase le kot.bykkan puasa sunat.huhu
tieha ismail tieha ismail September 17, 2011 at 11:55 PM
perggghhhh kemain banyak lagi naik tu....phewwwwww
NUR AMINA NUR AMINA September 18, 2011 at 12:00 AM
Dah ada 3 B...Blogger Boroi Berisi
AnonymousAnonymous September 18, 2011 at 11:54 AM
Ala, pe gunenye berkawan rapat ngan si Ben Ashaari... pi berguru ngan die.. bkn stakat bdn brad pitt, badan Arnold Susahnakeja pon ley dpt.. lalala~
nur choki choki nur choki choki September 18, 2011 at 2:20 PM
minum teh herba orang kampung,
hahaha cer cube..
Chenal Chenal September 21, 2011 at 12:06 AM
x kan buah dada pun bleh besar...musykil aku!