Saturday, September 17, 2011

Derm...Kenapa Begini

Gua tak paham..., dari bulan puasa sampai ke raya badan gua yang dahulunya ala-ala brat pitt telah bertukar kepada ala-ala Aflin Shauki...=(


Paham dak apa maksudnya..maksudnya perut dan bentuk tubuh badan gua semakin berkembang...derm.. , bukan itu sahaja..buah dada gua sekarang pun semakin membesar....oh tidak.!


Ramai orang cakap bagus la tu bini pandai jaga...grrrrrrr, gua takleh terima dengan ayat tu..,bukan bermakna gua pertikaikan bini gua pandai jaga gua. tapi kenapa pandai jaga perlu perut gua naik..??


Sekarang ni yana dah peknen..,nafsu makan dia agak bertambah..gua pulak yang tukang teman pasti nak makan....argh...!!!!!!!


Siapa ada idea macam mana nak kasi berat badan gua dan bentuk tubuh badan gua kembali seperti dahulu kala..ce ajar gua sikit


Ini adalah luahan peribadi yang membelengu diri gua sekarang....dulu 63kg sekarang 70kg...=(


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : hari ini sahaja 4 kenduri....bertambah kembang la gua


Artikel Terkait

23 comments

nnt perut pun sama naik ngan kak yana la ek..huhu

haaa..tny abe beng...ujang kne slalu sit ups n pmping ahh :) kalo x jd laa besau :P

Petua jga badan kna tya kt bA nehhhh

Tu la alahan utk para suami bila bini pregnant.. Buat la senaman ringan kt umah klau x sempat nk jogging or gi gym..

hoyehh!! nanti lu kompem dapat 2 babies..satu dri kak yana, satu dri lu..hehehe

gi lah gym macam ben tu.. bagu nikah pun muat lagi..

jangan jadi macam suami saya yang turun 15kg tapi sebab kencing manis..
:(

Sejam mengepam | Semekar Kasih

Bhahaha.. Ujang si borai...lalalala////lari

exerciselah...seminggu at least 3 kali! heheheheee

luahan yg ckup ikhlas ini..someone please help him too..ehehe.
btw, pergi gym and exercise la..at least 3,4 times in a week..everyday pun lebih elok jikalau tiada apa2 kerja yg menghalang :)

tu maknanya ujang ko dgn yana perot sama membesar..tapi yanan ada isi ko pulak??? konpius***

dah memang badan cepat naik nak wat guana..ucap kesian je la..g la jogging slalu..huhu

p la exercise ke lompat2 ker .. sayang la muda lagi badan dah berisi .. takut berisi penyakit pulak nanti ...Yana x pe lah berisi rezeki ...

kurangkan pengambilan karbohidrat terutamanya NASI...+ puase. Nie paling senang nak buat kot...
Makan tetap makan cuma kurangkan amount nya je.

cik anon. ;)

Senang je...swoh yana duduk je jgn buat pepe keje rumah...mr ujang amek alih sumer tugas dia sampai dia habeh pantang.... Bran?

disiplin tu penting.jangan nampak makanan terus nak terkam je.huhu.


puase le kot.bykkan puasa sunat.huhu

perggghhhh kemain banyak lagi naik tu....phewwwwww

Dah ada 3 B...Blogger Boroi Berisi

Ala, pe gunenye berkawan rapat ngan si Ben Ashaari... pi berguru ngan die.. bkn stakat bdn brad pitt, badan Arnold Susahnakeja pon ley dpt.. lalala~

minum teh herba orang kampung,
hahaha cer cube..

x kan buah dada pun bleh besar...musykil aku!


EmoticonEmoticon