Wednesday, September 14, 2011

Hotfm Bagi Gua RM100


Yer HotFM yang radio tu kasi gua RM100....hehe

Dipendekkan cerita:

Semalam dalam perjalanan amik yana di opis.., gua saja call HotFM untuk join game mereka.., sekali call jer berjaya terus tembusi panggilan HotFM..


Ini gua sediakan rakaman sebagai bukti yang gua berjaya tembusi panggilan HotFm sekali gus berjaya menang RM100 ('',)






Soalan yang diberikan sangat kacang dan terlalu mudah untuk gua...hahahaha


Gua mewakili Ikwan dan gua berjaya menjawap kesemua soalan dengan betul dan berjaya memberi satu mata kepada Ikwan..(mcm keling jer ayat gua)


Ada gak member gua cakap dapat RM100 pun nak kecoh..., siapa yang cakap tu bak sini kasi gua RM100 boleh tak...??? Rm100 tu duit gak...rezeki lagi..('',)


So siapa yang dengar Hotfm petang semalam , insan bernama Ujang di Hotfm memang gua la tu...hahaha


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : perasaan gua bila baby dlm kandungan yana semakin besar ialah teruja..('',)

45 Orang Memberi Komen & Pendapat

samalah kutooo dua kalu berjaya cll hotfm dan satu menang satu kalau dlm Fakta@Auta

huhu.... kayo la ko ek.. pe lagi open la table kt blog :)

patut aku rase nak lempang je ujang dalam radio semalam tu

adoi pc ni tadek sound.
balek kang aku dengo.
tahniah untuk baby tu. :)
nak baby panggil ape?
abah? papa? ayah? daddy? abi? ujang je? kekeke

owh...yang tu ke...ade dgr..tak sangke ujang yg ni plak...time tu nak ke tesco..hehe..tahniah2....

hari2 try le call. mane tau dapat lagi.haha

sbnrnya mls bca entri ni takut jeles.. hehe

sbnrnya mls bca entri ni takut jeles.. hehe

teka kata lagu plak pasni kt sinar fm

Cuba kau jawab ni pulak...

Siapakah Khalifah Omar Bin Abdul Aziz?

a)Anak Saydina Omar Al-Khatab

b)Cucu Saydina Omar Al-Khatab

c)Sahabat Saydina Omar Al-Khatab

haaa.... cuba jawab wahai adik ku (",)

rezeki kan..sape nk bg.. 100 pn duit gak tu

rezeki kan..sape nk bg.. 100 pn duit gak tu

haha along nk bagi rm100 gak tu..cpt jwb! =P

smpn duit utk bersalin nnt ye ayang =)

jg yana elok2...
mesti ko tak sabo kan nk tgu perut yana dah besar ngan bulat kan

akak dengar semalam!

tak sangka itu ujang... patutlah dengar semalam pemanggil tu excited lebih je! heheheheheeee

congrats to both !!

utk menang RM100 and baby ! :)

whoahhh duit raya!
Untungggg ler kannn dpt rm100!!

congratsss..

bro ujang.....rumah dkt mna tah
nk g raya nie *tetba

ye ke? ko ke yg men teka-teka semalam...memang dah rezki baby neh...

ala nape slalu kol asek xtembus je.camne la ujang ni leh kol tembus.anyway tahniah nak jadi bapak.tp gile excited dlm kol tu..keh3

au pon tgh tggu hot fm anta duit aku menang jang...senulan juge rsnye die kate br smp...

amboi! bersemangat n ceria tuh menjwb... rejeki babylah..tahniah yea?

la..awak ke semalam, memang selalu pun dengar kuiz ni..tahniah la yea

Rezeki dari anak...=)

tp mmg poyo gua jwp semlm..=)



along

-jwpn dia (B) atau lebih tepet lagi cicit..=)

aku dengar semalam..

nak dekat same je name korang..

best la...dpt duet 100..boleh beli pampes da..^^

Tahniah.. Ujang, toksah layan cakap2 negatippppppp.. Hehehe.. RM100 tu banyak kan??? Lagi lagi bila menang tanpa dijangka mestilah syiokkkkkkk.. Betul tak???

pergh,mesti happy kan bakal dapat baby.huhu

gila tol inity, adverlet, nuffnang sume hang bedal... ahhaha... tiptop!

KAH KAH KAH..

ko ke jang oiii...

rezeki anak nih..

tak sabo nak tengok ujang dna yana junior

rezeki yana sebab ujang nak p amek yana..dapat 100..heheee...

pssstt..yana...apa lagi...sopim ler :)

macam mane boleh rakam part yg awak menang tu ?


EmoticonEmoticon