Wednesday, September 14, 2011

Jawapan Gambar Gua Semalam

Wordless Wednesday


Entri gua semalam yang bertajuk Kalah Upin dan Ipin, suruh kawan-kawan meneka yang mana satu gambar gua..

99% pengomen dan pembaca salah dan tidak dapat menjawap..seorang jer blogger yang dapat jawap dengan tepat...nama dia YIEN hehe

Kenapa dia dapat jawap dengan tepat..?? sebab dia adik gua..hahaha, tu pun dia jawap dekat rumah jer..
Ini klu untuk gambar gua masa kecik-kecik...setelah dibuat tumbesaran..(bahasa omputih dia apa ek?)




Budak Comel


Yer..gua tau masa kecik gua memang comel...


Ini jawapan di mana gua dalam gambar kelas ketika gua darjah 1 atau lebih tepat lagi 7 tahun...('',)



Comel betul gua masa kecik-kecik..,anak gua nanti pun mesti comel kan...heee

Baru gua perasan entri ini tak jadi wordless wednesday...


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : ada cerita buat gua happy hari ini...ada di blog YANA<---

16 Orang Memberi Komen & Pendapat

huduh gile....hahaha...standard la budak kecik comel2...ngoks...

ohhh tu ke ujangnyeee.. aiseh.. pakai kanta pon tanampak gak.. lain snagat huhu

ahahhaah yela2 comel *tangan di dada mata ke atas* kui3 :P

comel lerr tuu;)) semoga anak kak yana dgn bro ujang lebih comel dr foto di ats:p

kehkehkeh...terfikir gak tadi sape jejaka perasan kat komen box yana... budak ni rupenyerrr... hahahaha...

boleh tahanlah, comellah sikit2..huhuhuuu

lu tergolong dalam golongan budak budak yang pendek. kehkeh.
3 dari tepi tu macam disisihkan jek. haha

A'ahlah kiut lah masa kecik tapi kiut abah lagi agaknya..hehehe Petai Gergasi

comelnye .. kalau still kecik lagi .. dah lame cubit pipi tu .. HAHA

comel cmne pn ujang tak nampak dlm gmbo kls tu sbb kecik sgt2 gambarnye..wee~

lu ade panjat pagar rumah orang tak time tu


EmoticonEmoticon