Monday, September 26, 2011

Kisah Kepala Otak Gua dan Naz yang Bijak

Gambar Hiasan


Korang kenal Naz tak..?? takyah kenal dia pun takpa sebab dia gila sex..jangan kawan dengan dia tau.., apa yang gua nak cerita bukan pasal Naz..tapi pasal benda lain

Al-kisahnya

 *************


Baru-baru ni gua dan rakan gua bernama Naz pergi ke sebuah kedai makanan segera untuk memesan minuman ringan. Gua order air Coke dan Naz order air 7up

Setelah pesanan sampai, gua dan naz keluarkan roti sandwich dan mula untuk makan..


Pemilik kedai yg dari tadi asyik memerhatikan tingkah laku gua dan naz dengan tak puas hati terus menuju ke arah kitaorang dan berkata,

"Maaf encik, anda tidak dibenarkan memakan sandwich Anda sendiri di sini!"...kemain sopan dia tegur

Gua dan Naz terus berpandangan, sesama mengangkat bahu dan mula menukar sandwich masing-masing dan terus makan semula...

Pemilik kedai tadi terus bengang dengan tindakan gua terus blah sambil berkata "derm..."


*************

"Cerita gua sebat dari Facebook dan diedit sesuka hati gua."


 Moral of The Story

- sukati gua la nak bawa makanan dari luar
- Gua dah minum air dekat kedai tu pun dah kira ok..
- Kepala otak gua memang bijak..hehe

Sekian...Peace (~_^)v


p/s : gua terasa nak makan mcd la pulak..hihi


Artikel Terkait

22 comments

lu cakap la sandwich tu lu nak bagi die

romantik la konon tuka sandwich bagai.. brr haha

member sy mkn kfc kat mcd..sebab kerusi kat kfc penuh..ok gakk

hahaha..tuan kedai tu mesti bunuh dirikan

ha'ah lah kan..betul gak gitu..lenkali leh buat ni..

tetiba mengidam sandwich..padahal baru je makan semalam..hha.

Hahaha . tukar je sandwich so tade sbb taleh "makan sandwich anda" :)

bongoks..menukar ke membuka... hahahaha... dem~!


EmoticonEmoticon