Thursday, October 20, 2011

Badan dah macam di himpap Gajah



Tamat sudah atau selesai sudah perniagaan jual bunga gua sempena konvokesyen di UPM selama 5 hari nak tengok gambar klik SINI , kepenatan gua sekarang memang tak dapat di huraikan dengan kata-kata bak kata pepatah melayu


"Berat mata memangdang, berat lagi bahu yang memikulnya"


Tapi gua rasa pepatah tu tak sesuai pulak digunakan sebab orang pandang gua sekarang mesti nampak biasa jer...,tapi hakikatnya bahu gua ni dah macam di himpap gajah.., serius penat dan terlalu letih gila...!!!!!!!!!  arghhH!!!!!!!! macam mana cara gua nak cakap kepenatan gua ni ek..,tolong la bayang kan...


Gua sekarang ni terasa nak pergi massage jer, dah la gua tak pernah pergi massage ni...tengok macam best jer...ce tengok gambar orang kene massage ni




Gua pun tak paham minah ni stim atau gersang, ker memang camtu rupa orang kena massage ek.., nak suruh YANA urut dia tak larat pulak...


Area bangi katner ek ada massage badan  macam ni...., gua tanak macam dekat uptown sebab kalau yang jenis macam tu sakit...argh..!!!



22 Orang Memberi Komen & Pendapat

urutan dengan sentuhan tangan isteri adalah yang terbaik...heheee..

kalau nak rasa cubitan isteri boleh gakkan yana?? :)

hahaha..
jual bunga ja pon..~~~
heee~~spatotnya ujang lar urut yana..gagagaga

suruh je gajah yg urut, kan dia yang hempap? hahaa..

bangi ade satu spa superb..best woo haha :P

massage2 ni kalau tak sakit2 tak best...hehe

setakat gosok lembut2 tu kang hang stim pulakkk

muahaha

ermmmmmmmm
ye la sakit kan kalau urut tepi jalan

eiii dh soh pi massage tpt yg ayh slalu pi xmo..gedik tau! =.=

malam ni kau tido awal sikiT.... pastu bangun dalam kul 4am... buat Tahjud... pastu esoknyer dalam kul 10am kau buat dhuha.... insyaallah ok.

SelamaT BeribadaT setelah mendapaT peluang mengembirakan Mak(Tolong mak)

penat yang berbaloi takpe!
mesti laris jualan bunga kan?

hurmmm.... kalau tak silap kat warta bangi tue ade massage center...tapi ngan org siam... cubalaah

milk a deal ada promo jom layan spa

pi spa buang duit je, (sbb tau Ujang jenis berjimat cermat)...cuba... pi tidoq sejam dua, bangun tidoq pi berendam mandi buih...badan segar otak makin bergeliga

ko buat ja solat sunat...insyaAllah hilang penat...

sokong umie... soh gajah yang urutkan...hahaha...^_^

kt tempat org buta, urut mmg best!terbaik....

tempat urut paling best penah aku rase... reborn.. kat alamanda.. tepi parkson.. ko pilih la laki yang urutkan.. supperb... best sangat2... tapi jgn pegi sabtu ahad... ko wat reflexologi je. pon da cantik.. die pegg tapak kaki thn ko akan lega... try... dan sangat nyaman..

massage sgt best apabila badan terlalu letih!

nak like komen yana la.. hahaha..

berakit2 ke hulu..berenang2 ke tepian..bskit2 dlu,ke hospital kemudian by ammar82


EmoticonEmoticon