Sunday, October 23, 2011

Berjuang Dengan Laser


gua keluar berperang hari ni...
Hazman yang ajak...
benda free memang gua join je...lalalala~





pelik dan unik taktik perjuangan gua...
gua tak pernah main menatang laser nih...
macam paintball tapi tiada kekotoran...
cuma pancaran cahaya laser...


balik dari berjuang gua story kat lu-ols...
apa status kemenangan gua...
muahahahaha~
okebai~!








p/s::  dah habis berperang tu sila balik rumah dengan segera ye...ai takut duduk rumah sorang-sorang...hihi~ (^^,)




(HACKED BY YANAMIB~)

9 Orang Memberi Komen & Pendapat

1st time dengar game ni.best tak? berapa ye yuran penyertaannya?

amboi..kak yana..
hahahahaha XD

interesting....1st time dgr game mcm ni..

seumur hidup wa tak pernah main mende ni

siap ada pesanan dari yana tu!
so lepas berlaser tu terus balik rumah ye...heheheee

MAIN DGNA KU LAA , TGK HEBAT KE TAK , hahahaha

Cepat siot.... buat entry intro kisah LASER TAG nie...keh3x

lol:D kak yana hacked lah! first time dgr game nih. interesting....


EmoticonEmoticon