Tuesday, October 4, 2011

Jangan Marah



Gua rasa 70% yang tengah online sekarang ini sebenarnya tengah bekerja yer dak...??

So.........


Gua..!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
... -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
0
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nak
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-




---
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tidur
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
bye
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
('',)


Sekian...Peace (~_^)v
p/s : dah dah....


21 Orang Memberi Komen & Pendapat

ni entry nak jeleskan orang ke hape?
derm haha

eleeehhh!!...ingat kita jeles ujang dapat tidur waktu orang lain bekerja...

hahaaaaa...jangan kuat tidur nanti jangkit kat baby :)

betul le otak dia dh terbalik, bangun tido ni elok la tu...harap2 la

i'd read some of the infos from the other website yg mengatakan tidur diwaktu petang boleh mencergaskan badan dan mencerdaskan minda..:)
so, teruskan tidur la!

hahah biasak laa uh
online mesti keje
lau tak keje sure tidoq and ngular hahah

ada makhluk lah yg buat gua buang tempat komen gua.

gua student n hari ni cuti. sok pon cuti, nak tdo gak, xpayah keje. ekekeke jeles x?hahah

sya msh kanak2 ribena,so xbkerja la..
kbtln tiap slsa kuliah xde...leh tdo sepuas2nya..yeay!!!

tdo sebelum asar selamat..tdo pas asar nabi kata nanti akan dapat penyakit gila..jadi tdolah seblom asar..ngeee~

Tekaan yg sangat tepat..haha.. n Good night eh.. :P

gua pon nak tido...sebab gua tak kije lagi...hahahahah sila jeles =p

time keje mane bole tidoo...

lu dah bangun ke blum ni jang?

adakah aku membuang masa baca entry ni.. ?


EmoticonEmoticon