Friday, October 7, 2011

Khairul Anuar Zilan Dan Khairul Anuar Zuihaili yg SEKSI XXX

Seperti biasa setiap hari jumaat gua akan copy paste entri ilmiah dari blog abang gua..hahaha, tapi gua edit sikit untuk kasi lagi hensem entri gua



Ini bukan gambar Khairul Anuar Zilan Dan Khairul Anuar Zuihaili tetapi gambar 2 beradik yg bernama
Azfar Roslan(adik) DAN Zabid Roslan(abang)


****************


Khairul Anuar Zilan

Khairul Anuar Zilan seorang manusia yangg sangat gagah dan kuat. Pergerakan Khairul Anuar Zilan amat pantas sekali.

Pada suatu hari Khairul Anuar Zilan ditawarkan satu pekerjaan yang amat lumayan jika Khairul Anuar Zilan boleh menyelesaikannya dengan PANTAS.

Bagi Khairul Anuar Zilan bab PANTAS ni memangg tiada masaalah, dah memang Khairul Anuar Zilan memang dikenali dgn kepantasannya. Kerja tersebut adalah menumbangkan pokok2 balak yang ada di sebuah hutan yg amat tebal dan besar supaya clear semuanya sebab kawasan tersebut hendak dijadikan SEBUAH NEGARA.

Maka Khairul Anuar Zilan pun meneruskan kerjanya....

Pada hari Pertama : Khairul Anuar Zilan berjaya menumbangkan pokok2 tersebut seluas Negeri Pahang dgn 
KEGAGAHAN

Pada hari Kedua : Khairul Anuar Zilan  berjaya menumbangkan pokok2 tersebut seluas Negeri Melaka dgn KEGAGAHAN DAN KEKUATANNYA.

Pada hari Ketiga : Khairul Anuar Zilan berjaya menumbangkan pokok2 tersebut seluas Pekan Kajang sahaja tetapi menggunakan KEGAGAHAN DAN KEKUATANNYA SERTA KEPANTASANNYA.

Khairul Anuar Zilan secara tiba-tiba PENING memikirkan masalahnya...

"Hari pertama aku hanya gunakan KEGAGAHAN sahaja namun Kawasan seluas Negeri Pahang dapat aku tumbangkan. Hari kedua aku gunakan KEGAGAHAN DAN KEKUATANNYA, Tapi hanya seluas Negeri Melaka sahaja."

"Yang lebih pelik pada hari ketiga aku gunakan KEGAGAHAN DAN KEKUATAN SERTA KEPANTASAN tapi besar PEKAN KAJANG jer... pening kepala aku, mesti pokok2 pada hari ketiga ni lebih keras daripada pokok sebelum ini" gertak hati kecil beliau

Maka Khairul Anuar Zilan tanyakan masaalah ini pada ALONGNYA yang bernama Khairul Anuar Zuihaili

Khairul Anuar Zuihaili(along) : Last sekali kau asah kapak kau bila???

Khairul Anuar Zilan : mana ada masa long... saya SEBOK nak MENEBANG jer. takut lambat kalau ASAH KAPAK.

***************


Gua rasa korang pun tahu dan paham pengajaran kisah ini yer dak..?? ker korang tak baca entri panjang-panjang macam ni...derm..!!!!!!!!


Sekian...Peace (~_^)v

P/S : tidak semestinya Abg lebih BIJAK daripada Adiknya..heeee

15 Orang Memberi Komen & Pendapat

asal abang kau nampak muda,
kau nampak tua seket.
hehehe.

dulu sebelum ko anto kad kawen ..aku slalu pesan ko asah selalu kan...
nasihat aku dah kat dah berberkat.....

orang tamak selalu rugi!

tulah tamak sangat Khairul Anuar Zilan ni..

nge... nape nama nak sama???? belakang je tukar.

cantik pemandangan di sekitar.... =.=

orang tamak kadang2 selalu untung gak..hehehe

[Klik Sini] Komen Panas Artis Isu Pakaian

mule mule tak paham .. bace banyak kali baru paham ..


EmoticonEmoticon