Tuesday, October 11, 2011

Penat ler Pilih Kasih 3

Hai.....!!!!!

Ceh..tajuk dah macam apa tah..,sebenarnya gua baru balik dari Press Conference Pilih Kasih Musim ke 3 bersama dengan beberapa rakan blogger yang lain. Bukan Pilih Kasih 3 yang penat..gua yang penat

Pilih Kasih musim ke 3 ini ada beberapa perubahan yang dilakukan yang akan gua cerita nanti ok, sekarang penat nak menaip..

Gua tepek gambar mana yang ada jer



Gambar gua yang mana satu ...?? dah pasti bersebelahan dengan wanita cantik bernama Erra Fazira..hehe, lagi sebelah gua tu myra, lupa lak gua nak amik gambar dengan myra derm..!


Kenapa gua duduk sebelah Erra..?? sebabnya gua makan sebelah dia..,dia yang ajak gua..lepas tu dia suruh gua teman dia makan...erm..lepas tu apa lagi ek gua nak tipu...owh..lepas tu Erra kata gua hensem..erm..lagi gua nak tipu apa ek.. tanak la tipu dah..nanti orang kata gua poyo yer dak..??


Tengok la gambar gua yang poyo tu, siap panjat kerusi nak masuk dalam gambar punya pasal..hahahah, tapi gua tak paham kenapa si andyhot tu orang amik gambar dia korek hidung...('',)

Terima kasih la kepada Ben Ashaari dan Bro Jejai kerana ajak gua join event ni.., nanti-nanti gua ulas pasal Pilih Kasih Musim ke 3 ni ek...


Antara blogger yang hadir tadi


ada lagi gua tak ingat...yang gua ingat gua jumpa Erra Fazira..haha


gambar semua gua curik dari Ben Ashaari, jangan bagi tahu dia yang gua curik gambar k..tQ


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : siapa nak jadi pelakon pergi join Pilih Kasih ni

Tags : Press Conference Pilih Kasih Musim ke 3 , Pilih Kasih Musim ke 3

17 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahah..di mana ada artis, di situ ada ujang..

mana gmbr ko mkn berdua ngn erra?

pilih kasih ni tah nape name dorang x naek. dewi remaje yg ala2 ratu cantik tu plak laku belakon sane sini ^.^

untunglah,.. benar2 #retis,.. hihii

gambar ujang n erra kena tapis dek yana.. hahaha...

Lom diupdate lagi dek kengkawan yang bz main bowlig.. haha..

pergh..ujang dah siap entry.......haha

it's unfair for me :(
u'd have fun with the glamourous artist :))

Huwaaaa..geram2..da cakap da nak amik gambar skali ngan abg ujang ni..sobsss..xpela, ade rezeki jumpe lagi :)

thanx bro sudi dtg memeriahkan PC PK3 and support suhan movies =)

terbaek lah..untung lah dpt snap pic ngn era....


EmoticonEmoticon