Saturday, October 8, 2011

Seram Nih...~~



"Maaf, baki anda tidak mencukupi untuk membuat panggilan.."

Kita sering saja mendengar perkataan ini daripada operator telefon apabila kita kehabisan kredit..yer dak..?? sama macam keadaan gua sekarang la takda kredit..hahaha

Tapi.......

Cuba kita bayangkan. Suatu hari, satu suara berkata kepada kita




"Maaf, pahala anda tidak mencukupi untuk membolehkan anda masuk ke syurga"





***********

Seram gua baca ayat di atas ini......... korang pikir la sendiri ok...


Sekian....Peace (~_^)v


p/s : nak pahala banyak kawin la ek..hehe

25 Orang Memberi Komen & Pendapat

cehh nk pahala bnyk , kene khwin , hehehe

haha..dalam banyak2 cara utk tingkatkan pahala..kawen jgk yg kau pilih!hahahaah

rmi org lupa nak topup part tu..hoho..kawen??napa??

kalau nak bnyk pahala lagi,kena poligami,..dapatla jambatan emas untuk ke syurga nanti..haha

seram jugak! sama2lah kita jaga ibadah kita..

ok gambar tu mmg menyentak jantungku....lama aku xsinggah sini...ko pe kaba jang?

org skunk sibuk topup krdt dri topup phla

Bro..gua nak kahwin jugak....

oh, k...memang seram kalau x ckup pahala..ish2..nak pahala kne kawin ek ?? hehe:P

erghhh seram nihhh-.-"

nak kawen tapi tak dak calon n org nak mcm mana plak ujang? huh

nota kecil yang di bawah sekali tu,

buat gua merah pipi.

Nak dapat dosa banyak pun kawin jugak.Kawin tapi tak bagi nafkah pada anak isteri.Kan?Tapi Ujang mesti tak gitu.

mmg seram bila dgr ayat tu..

klu kawen mmg dpt byk pahala berganda..dosa pun blh dpt byk gak klu tak kena gaya

bnyk ibadat boleh buat time kahwen ..

huhu my pren pocong uh..huhu by kenot


EmoticonEmoticon