Saturday, November 26, 2011

Gambar Gua di Sarawak

Cerita di KUCHING PART3


Gua tak tau nak update apa..gambar gua pergi sarawak banyak sangat...so gua letak gambar jer..


 Naik bot pergi beli kek batik DAYANG SAL apa tah...lupa nama





 Lokasi kejadian tempat beli Kek Lapis Sarawak




Tempat Shoping Ikan Terubuk di Pasar Satok


 Tak pandang kamera sebab pandang awek sarawak


gua tak makan ikan, tapi gua tengok ramai orang beli, gua pun beli..haha

 Mercu tanda Pasar Satok


Gua tak tau apa motif gambar ni


*******************

Secara peribadi bagi gua kuching takda apa pun tempat yang menarik.., nak melancong kat sini pun takda apa yang best..., kek lapis jer la kot...

cerita naik kapal terbang SINI<---
cerita pasal htel SINI<----


Sekian...Peace(~_^)


p/s : selamat menyambut awal muharam

22 Orang Memberi Komen & Pendapat

haha.gmbr last tuh macam gian nak buat aksi sebab bini tak de kat sisi kan.haha

Hahaaaaa yea ke tak menarik? Kalo pompuan pergi pasti menarik jer tempat tu.

tempat menarik kat kuching tu banyak jugak cuma jauh2..macam serikin, kampung budaya, jong crocodile. puncak borneo..sume tmpat2 menarik macak tu jauh dari bandar kuching..kene ada transport baru senang nak pegi :)

first sekali... typo la jangggg... "cerita pasal htel" hahaha~ :p

tu kedai kek lapis dayang salhah...

masa ang pi pasar tamu dbku tu, ceq pasti dan pasti, mesti ang kene goda dengan para peniaga tu kannn?? hahaha~ jenuh nak pilih yang mana satuuu..ggrrrr..siap gaduh2 lagi masa datang dulu...

ceq lupa lak nak cakap, kek lapis afifi lagi sedap dari dayang salhah! hahahahah...tu la, sapa suh tak tanya!

dah pernah sampai sana...sarawak best. mungkin awak explore tak habis kot tempat yg best

aku orang sarawak..dan aku tersentap baca part last..

lorrr tringin kot nak ke sana... last2 ujang ckp xde tmpat best plak.. huhu

lorrr tringin kot nak ke sana... last2 ujang ckp xde tmpat best plak.. huhu

memang pun, kuching takdelah best sangat! tapi kalau nak best pergi KK lah, macam2 ada..

but everybody told kuching is the great place to be visited? emm, the next trip of yours might be best as well..:)

kalau makan dia pun okey aper jang...ada mee kolok dan kalau seafood memang fresh laaa....moral of the story kalau nak jenjalan kat kuching kena ade tourist guide baru best....macam yana pegi aritu...aku tengok dia enjoy sakan....hahahaha

tak makan ikan :o yuhuuuuuu sama! :)
sonang keje bini en.ujang niyhh

actually kat sarawak banyak tempat best boleh pergi, kene survey awal2 baru best melancong, then ade tour guide, lagi best. yang dekat bandar tu baru sikit, kalau pergi kawasan kampung dorang lagi best jalan, susah nak jumpa kat semenanjung tau.

ko bershopping tggl bini ke jang? hahaha

ujang... ko nmpk ensem kt pic no 1 & 2... SILE LAH BANGGE sbb aku bru je puji ko ensem... HAHA (^_~)v

haha gmbr last tu mmg takda motif :D tp best lah dpt naik bot.

mana ole2 untuk aku?? cehh ! =.="


(UJANG GEMOK) HAHA

mesti banyak borong kek lapis tuh!!

hadoi, terasa baca part "kuching takda apa pun tempat yang menarik, nak melancong kat sini pun takda apa yang best, kek lapis jer kot"

saya org swak, ramai kwn2 saya kata swak best. sebenarnya byk gila tmpt menarik. kuching ni bandar yang besar tau. nak datang sini, kena ada tourist guide baru senang nak ke tempat2 yang menarik.

nak senaraikan tmpt2 menarik d kuching, belum tentu sehari semalam dapat kot. ahahhaaha

jauh perjalanan luas pemandangan, dekat perjalanan sikit je la pemandangan nye pun. ahahaha.


EmoticonEmoticon