Tuesday, November 1, 2011

Semoga Sihat Zabid9897


Gua copy paste perkataan ini dari Facebook abang gua, dia suruh tepek di blog..hehe

*******************

Kepada kawan2, dengan ini saya umumkan, saya sedang sakit kepala yg amat sangat, namun masih boleh menyuap makanan menggunakan tanggan(kira masih ok lagi lah).

Saya memohon kawan yg budiman di sekelian alam, mintak doakan sakit kepala saya ni pulih.

Tak tau nak doa macam mana? korang doa mcm ni.

"Ya Allah, Sesungguhnya Engkau Maha Pengampun dan Engkau sukakan keampunan maka ampunkanlah dosa kami dan dosa kedua ibu bapa kami, kasihanilah mereka seperti mereka kasihani kami sejak dari kecil,

Ya Allah, Jauhkan kami drpd azab kubur dan azab api neraka,

Ya Allah, Berikanlah kami rezeki yg mencukupi jauhilah kami drpd rezeki yg membuatkan kami sombong,

Ya Allah, Berikanlah kami kebahagian di dunia dan di akhirat,

Ya Allah, perelokkan rupa paras dan akhlak kami,

Ya Allah, pulihkan lah sakit kepala Mohd. Zabid Bin Roslan"



******************

Sekian...Peace (~_^)v


p/s : kejap lagi gua review filem AKU BUKAN TOMBOY

8 Orang Memberi Komen & Pendapat

Amin, moga sihat dan dpt beribadat dgn sempurna

amin..moga cepat hilang sakit kepala tu..dah tampal koyok ker? =)

amin! moga cepat sembuh..
jangan lupa makan ubah jugak!

abg ko gi mekah ke weh? hehe

get well soon!

cek la kt dokter..
ataupun cube rawatan tradisional Islamik..
smg cepat sembuh..insya Allah


EmoticonEmoticon