Tuesday, December 27, 2011

Gambar tak pakai Baju (13sx)



Yeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ketika ketandusan masa dan idea untuk mengaupdate blog, gua akan menepek gambar comel gua...


Baru-baru ini gua ada ke suatu tempat , siapa yang baca blog gua tau la gua ke mana yer dak..?? ala yang gua tak dapat online lepas tu gua buat entri review blog tu.., 2 minggu gua tak dapat online..hehe



 Keadaan gua yang tidak stabil yang cuba mengimbangi diri



 Cuba mengapungkan diri ataupun berenang



Beginilah gaya gua yang kononnya tengah berenang dengan hebatnya



Semua gambar muka comel gua ini di ambil oleh paparazi bernama Dani, iaitu rakan sekerja gua...derm!!!


 FAKta yang gua nak bagitau ialah gua adalah salah seorang mahkluk di muka bumi ini yang tak reti berenang. 

Gua rasa tersangat noob gila bila melihat seorang budak berumur 5 tahun boleh berenang di depan mata gua..,terasa nak bunuh sahaja budak itu.grrrr

Korang reti berenang tak..???


********************

Soalan cepumas dari gua

 " Dimanakah lokasi gambar-gambar gua di atas..??


3 orang pertama yang berjaya dapat menjawap dengan betul dan tepat gua akan letak banner blognya dan blognya gua akan letak dalam bloglist khas selama 2 minggu

Jawapan yang betul tidak akan gua publishkan komennya sehingga tamat tempoh(tengah hari esok)., so maksudnya komen yang dah publish adalah jawapan yang salah ok ('',)


Sekian..Peace (~_^)v


p/s : esok malam nak jumpa lisa surihani.


32 Orang Memberi Komen & Pendapat

langkawi ... tapi xpasti ape nama lokasi yg lbih spesifik

dekat satu sungai area kedah.lupa nama.huhu

dekat langkawi....
Pemandangan Indah, Langkawi!!!! Ujang! aku betul ke?

telaga tujuh !
langkawi . hahahaha .

hahaha . abeh sume entry ak baca . Tapi tak jugak jumpa . adoy !! =_______=

ehem... gua teka yer,
Lokasi: Gunung Mat Cincang, 45 km dari Kuah, Langkawi
dan itu adalah Air terjun Telaga Tujuh

air terjun telaga tujuh dekat langkawi

Kat Telaga Tujuh Langkawi ni!

Awat tak mandi kat tasik dayang bunting...balik rumah sama-sama bunting dgn Yana...hehe

sungai congkak?
hahhaa
ikot taram jek
hahhaha

xpe..bole blja berenang pelan2..
mudah je sebenanye :)

air terjun telaga tujuh kot.haha

air terjun tujuh telaga kat langkawi
*keningkening*

air sungai tujuh telaga kat langkawi

air terjun tujuh telaga kat langkawi

xpandai berenang jugak... :(

errr..kat mana ek..xtau la..langkawi pon xpenah jejak lagi..erk

telaga tujuh langkawi...betol x ujang??hehe

Tak tahu la...semenjak tragedi di ulubendul takut tengok org mandi sungai... tak pandai berenang jgk...singgah & follow ~

baru plan nak beli swim' suit -muslimah.. jeles dgn nieces. huhu!(",)

air terjun telaga tujuh langkawi...
heheheee..betul ke, agak je ni!

langkawi laaa tu..kalo tak silap gua air terjun telaga tujuh or durian perangin..emmm salah satu laaa weyhh..gua pon tak pasti..

dekat telaga tujuh langkawi kan? hehehe

Anon - lamo x pegu sg gabai..
lo..x reti berenang ka bro?

byk gila saya comment ? sbb rasa cm pelik je takut comment tu tak publish .. padahal bodoh . haha


EmoticonEmoticon