Friday, December 16, 2011

Inikah dinamakan Ombak Rindu..??

 Assalamualaikum.

Demam Ombak Rindu melanda Malaysia.., gua yang berjiwa Metallica ni pun terpengaruh dengan bini gua untuk teman dia tengok Ombak Rindu..derm..!!


****************

Ombak Rindu ini gua pernah alami sebelum gua berangkat ke Langkawi 2 minggu lepas....,

Gila kau tinggal bini 2 minggu tu.., lu orang yang belum kawin apa tahu..hahahaha

Begini la reaksi muka gua di Airport sebelum berlepas ke Langkawi...cekidot..!!



Termenung jauh bagaimana la berjahuan dengan bini



"hensem abang tu termenung" kata budak  berbaju pink itu kepada gua.



"Adakah ini dinamakan Ombak Rindu" gertak hati kecil gua



takpa.., sayang bini kita tinggal-tinggalkan yer dak..???


*****************

Balik jer dari Langkawi gua dating dengan bini gua...hehe..itu pasal gua teman jer dia pergi tengok Ombak Rindu

 Gambar Hiasan


p/s : banyak benda gua nak cerita ketika berada di Langkawi.., termasuk 18sx..hahaha


42 Orang Memberi Komen & Pendapat

huhuu..engtkan bini tu lisa tadi...haha

sapa tak rindu bini kan?


ujang! awat hang pnye bckground kaler finkkk ni.jambu okey =D

awat belog ni kaler pink..igt salah masuk belog dah td ni..

cpt la citer!!!!

pergh! bini nak cunnn,,hehhee..ape la abg ujang ni,

janggal pulak belog nie kaler pink..penangan ombak rindu ker..hahha

tetiber je muka kau nampak pelik

Betul3.. dalam panggung aritu pun akak ada tengok muka couple2 tgh menonton bila keluar panggung tu.. muka boyfriend dah merah merah kompom menanges tengok filem ni hehehe

e'eh..salah blog ke ni? blog ujang ke? hehe...pink sudah...terkenan ombak rindu ke terus jadi jambu ni.haha

gambar last..hamboi..

penangan ombak rindu semasa langkawi, bground blog jadi wana pink... bolehla, bolehla... =P

hahaha setiap gmbr tu ada jea ayat yg sesuai kan :D

memanglah rindu kalau berjauhan dengan orang tersayang... heheheee

hahaha ksiann , mau x rndu kalo brjauhan , amboiii lisa juga jd plihan :P

sekali sekala jauh ok pe..biaq rindu..

Wei...awek aku tu..jangan main peluk2 lah....huhuhuhu

pergh... memang tak boleh blah... tapi kalau betul apa salahnya kan? hehehe

ujang : tapikan apsal aku tengok muka ko macam mengantuk tunggu flight je....ekekekeke

jang den x sabar nak tunggu cerito 18sx kau tu jang hahaha

1st nk komen pasal background blog ni..pink..jambu okay!

2nd pasal ombak rindu tu..belum sempat pegi tengok lagi..best ke..??

3rd pasal bini la..bertuah Yana ada laki macam ujang ni ye :)

huhuhuhu....adatla tu...bila jauh baru rindu berombak kan ..kan..kan...

peerrgghh..blog kaler pink!!!eeuuuwww..betu lnyer ombak ni rindu ni bang oiiiii :D

ermmmm bab rindu bini no hal... tapi lepas tu peluk si lisa apa kes? apadaaaa~

aku ingat dh tersalah masuk blog td..rupe2nya mmg blog kau. awat jembus sgt nih..
p/s: berpino mata aku negok..@_@'

hamboih, peluk lisa surihani lagik tew. untung2. haha. :D

ape kes tetibe blog warne Pink ni? hahaha XD

dua minggu gayanya dua tahun ke?..bakal jadi bapa..terus tukar kaler lembut..kaler orang perempuan..jarang orang lelaki nak letak kaler pink

blog abg ni dah pinky.. jambuuuuuu.....

weyh! apa pegang2 lisa tu? haram.. haram...

ececececece... panahan ombak rindu. tp ttp xleh lawan aaron aziz hahaha

share the love subaru

I just wanted to leave a comment to say that I enjoy your blog. Looking at the number of comments, I see others feel the same way! Congratulations on a very popular blog.

"hensem abang tu termenung"

tak hensem abang tu bila tak termenung..kah3

pergh...rindu punye pasal sampai budak pakai baju biru pun ko bleh kate budak pakai baju pink...LOL

huhu bini hang kat umah tu dok ombakk rindu

aik, rindu bini tapi sakan pula bergambar dengan lisa. LOL. apa-apa pun, ombak rindu best! :D


EmoticonEmoticon