Saturday, January 7, 2012

Gua dapat 6000 di blog

Gua bukan dapat RM6000 ok.., RM6000 tu niq afnan boleh ler dapat..=)

Gua dapat 6000 follower jer di blog ni..hahhaah

Target masa baru buat blog dulu iaitu 18/12/2010 sebenarnya 3000 follower dalam setahun, tapi dapat 5000 lebih so lepas dah target..hee



Penting ke tidak jumlah follower ni malas gua nak debatkan, sebab sekarang ini blogger dah bermacam jenis..yer dak, ('',) tapi siapa yang dalam hati kata tak penting jumlah follower ini deleted la widget follower itu ok baru tepat dengan kata-kata anda.

Tapi bagi gua yang mempunyai blog peribadi sendiri berasa penting jumlah follower ini, paling penting ialah untuk memberi semangat untuk terus update selalu, follower dan trafik adalah perkara utama untuk semangat mengupdate yer dak.....???

Gua yakin ramai yang tak semangat untuk update blog sebab trafik rendah dan tiada sambutan orang datang di blog.., selain sibuk la ok.

*******************


Follower gua ke 6000 ialah "pondok_usang 91", ni pun masalah blogger, pauntan link di blog takda..camna la gua nk singgah balik yer dak.? kan dah rugi gua tak backlink..hahaha


Cara letak pautan link di SINI<--- yang belum buat tu sila la letak pautan link ok


Sekian...Peace (~_^)v


Gua dapat

-1000 di SINI
-2000 di SINi
-3000 di SINI
- 4000 di SINI 
* sekadar rujukan peribadi


p/s : bosan duduk rumah jer hari ini


35 Orang Memberi Komen & Pendapat

Wah bestnyer... tp memg patot pun. blog abg ujang memg best. sy singgah skli pun terus rasa nak follow. The way u write your entry, the best! hehe

perh untong le
heheh
meh nak sikit 1k ke boleh.??
:p

semalam saya tengok 6000!!! weee!!!

Tahniah Ujang...nanges lahh ben ashaari pas ni...aku pun nanges gak..

wah!! congrats la...
kasi la tips sikit...

bestnya ramai follower.. tapi berat jugak nak kekalkannya kan??

mesti sentap follower ke 5000 kan.x de.haha

coNgRatezz!!!
:))bukan senang nk jd mcm niey..kan3? huhu

This comment has been removed by the author.

heee...sorry yer ujang..ingatkan mmg dah ade link.. hee..dah2..dah buat dah link.. ^^,
tQ!
saya lahh pondok_usang91 tu :P

tahniah ujang...hehehehe...

<---xde widget followers..xde org nk follow....:'(

This comment has been removed by the author.

tahniah ujang !! :D 10ribu tu nk dekat dah :D

whoaaa.... lepas nei ujang dah boleh la KELAB KIPAS SUSAH NAK MATI nie....hahahhaa

Bosan? Kalau dok sabah, laaaagi bosan. Kan ada anak? Ajak main le...

assalamualaikum ujang...tahniah yer..

tahniah..

akak 1/10 drpd follower pun x cium lagi...

mak ai ..xkesah la ..penuhkan ruangan ni je ..hahak ..! follow u

untung lerr.. rezeki baby tuu.. hahaha


EmoticonEmoticon