Thursday, February 9, 2012

Petronas CNY Photography Contest

Tengah hari tadi gua ada cerita pasal Petronas yer dak..?? gua ada sebutkan yang Petronas ada buat contest gambar kan.

Sekadar gua cakap buat apa.., gua pun join la sekali..hahaha.., benda free apa salah kita cuba yer dak..?? kalau menang siapa tahu..

Gambar yang gua pertandingkan ialah gambar ini



Manusia mana yang tak sukakan duit yer dak..? jadi sempena Tahun Baru Cina ini siapa yang dapat angpau pasti gembira dan secara tak langsung minda akan menjadi sihat dan kuat..hee


Korang yang selalu online Facebook tu apa salah join contest anjuran PETRONAS ni..mana tahu ada rezeki korang yang menang..free jer kot join..




Banyak kategori yang ada, gua join kategori "camera amateurs" hihi


Untuk join masuk  Fanpage Facebook Petronas <----------------


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : biar buruk tapi bermakna..hihi

4 Orang Memberi Komen & Pendapat

jang, vote pic aku (^__^)

good luck ujang!
akak pun dah join dah..


EmoticonEmoticon