Monday, February 13, 2012

Syafiq Rosli ketagih dengan Wawa Zainal



 Baru-baru ini gua bersama beberapa rakan blogger lepak-lepak di majlis pra tonton filem..,

Ramai la artis-artis hot yang hadir.., tapi gua seperti biasa tak pandang artis-artis ni..hahaha

Tapi tetiba seorang member gua ni sibuk dengan artis-artis ni..nama dia Syafiq Rosli


***********************

Syafiq : ujang tolong aku boleh

Ujang : tolong mende..??

Syafiq : amikkan gambar aku dengan dengan ex girlfriend kau tu..

Ujang : otak kau..lisa dgn yusri tu..,malas la aku

Syafiq : bukan ex kau yang lisa tu la.orang lain

Ujang : dah dengan siapa...

Syafiq : tu..tu..wawa zainal (sambil buat muncung tikus)

Ujang : owh....budak tu..,jap

Ujang : wei wawa...!! mai sini member aku nak amik gambar dengan kau..(sambil tarik tangan wawa)

Wawa : sabar la u ni kalau yer pun...

Ujang : dah..dah...senyum aku nak amik gambar ni..


*klik...!!!

wawa zainal dan syafiq rosli


******************

Ada yang tak kenal wawa zainal ker..?? dia ni pelakon baru..agak comel gak la..




Sekian...Peace (~_^)v


p/s : motif entri nak bagi gambar si syafiq dgn wawa jer..heee



21 Orang Memberi Komen & Pendapat

header kau bile nk tukar.itu gmbr masa bila ntah,haha

Heyy ! That's my girfriend lahh . Argh ! 3:) . ~ngee . :D

eh jap, yang cite klik itu ke?
haha kenal tapi tak tau nama haha :D

Wow Wawa.
wou wawa..
wouuu wawa!.

wawalawa!!

Macam senyum terpinga -pinga je tuh haha.

Macam senyum terpinga -pinga je tuh haha.

motif sudah diketahui dari awal lagi . hoho :)

Assalamualaikum, empunya Blogger.
Jokeonsalo dengan sukacitanya menjemput kamu untuk menyertai "Kempen anti Valentine's Day" bersama jokeojeonsalo.blogspot.com

Diharap agar kamu berkesudian untuk menyertai kempen ini. Berminat?

Mari lihat cara-cara untuk menyertai kempen di http://jokeojeonsalo.blogspot.com/2012/02/kempen-anti-valentines-day.html

TERIMA KASIH :)

Suka ah tengok pipi Wawa... Heeeee

fuyyyooo retis ngan wawa zainal lorhhh ! :) nak amik gambar ngan wawa zainal jugakkkkkkk


EmoticonEmoticon