Kisah Romantik Suami Isteri



Dalam negara kita iaitu Malaysia ini terdapat banyak pasangan yang telah sah bernikah atau lebih tepat lagi berkawin yer dak..?? salah satu pasangan yang ada dalam Malaysia adalah gua sendiri bersama yana..hehe

Setiap pasangan pasti sukakan pasangan mereka romantik dan kelakar yer dak..?? kalau korang jawap tak pun sukati gua la cakap yer gak..hahahahha

Gua selaku seorang yang romantik selalu pastikan isteri gua iaitu Yana gembira bila bersama gua..walaupun dia dalam keadaan marah gua akan pastikan yang dia mesti happy dengan gua..,(ayat kena poyo sebab ni entri diri sendiri...)

Contoh situasi yang gua beri :

Lokasi : dalam kereta sambil memandu


Ujang : awak nak keluar makan dengan saya tak.?

Yana : erm..

Ujang : awak dengar tak saya cakap apa..??? (suara agak tinggi)

Yana : yea..

Ujang : apa saya cakap tadi.?

Yana : awak nak keluar makan dengan saya tak.?

Ujang : nak....hehe ( sambil menggunakan suara yang sangat romantik)


***********************

Contoh situasi itu perlu kita lakukan bila pasangan kita sedang marah ataupun merajuk dengan kita..hahahahha.., perempuan ni suka orang yang kelakar wei..

Lisa surihani jatuh cinta dengan gua pun sebab dia kata gua kelakar...,hurm...ok pasal tu kita cerita kemudian...('',)

Sekian...Peace (~_^)v


P/s : Mak saya cakap bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya..('',)

.

{ 34 comments.. read them below or add one }

yuna icha yuna icha March 20, 2012 at 8:22 PM
haha.. so sweeettt wehhhh! pandai auta ayat ek.
chemija chemija March 20, 2012 at 8:23 PM
betul3.... nak merajuk ke marah ke terus x jadi.. :)
Boni JLL3 Boni JLL3 March 20, 2012 at 8:25 PM
wow..so sweet la bro.hehehhee

aku follow blog ni yer
B&b B&b March 20, 2012 at 8:38 PM
wah!! huhuhu...manje pun ada juga..=)
Raden Raden March 20, 2012 at 9:32 PM
meninggi suare tu rumatis jugak ke?
Ayu Jazari Ayu Jazari March 20, 2012 at 9:35 PM
haha bengong..bleh try tektik ko nih..
EE EE March 20, 2012 at 9:43 PM
dalam negara kita=struktur ayat salah..
C i k P i p i T e m b a m C i k P i p i T e m b a m March 20, 2012 at 10:23 PM
hehe comel je dok pusing2 ayat.. betul kata mak abg tu..
Mohd Khairi Khadzir Mohd Khairi Khadzir March 20, 2012 at 10:28 PM
haha ... mst yana tros senyum..hahahhaha ...tahniah ujang! aha
cik eka cik eka March 20, 2012 at 10:49 PM
kan bez klu dy pun romentik cni
ekekeke
:P
Izz Faizah Izz Faizah March 20, 2012 at 10:59 PM
atotooo...so sweett..haaha..:)
Puteri Biru Puteri Biru March 21, 2012 at 12:16 AM
Alolo. sweet je gambo seswai ngn citer.
CIK MAY CIK MAY March 21, 2012 at 8:57 AM
so sweet la ayt yg paling bwh tu..ahahaha...tapi, betul la tu..tunang saye suke jugak buat lawak bengong mcm tu..nak marah pun tk jadi..
:: Mrs.Eady :: :: Mrs.Eady :: March 21, 2012 at 9:33 AM
laki akak pendiam giler..sekian :)
mas saari mas saari March 21, 2012 at 9:43 AM
romantiknya ujang...heheheee
maszull maszull March 21, 2012 at 10:24 AM
assalamualaikum ujang...oh kelakar rupa2nya ujang ni yer...:)
kay_are kay_are March 21, 2012 at 10:27 AM
lawak gile bro!!! leh masuk raja lawak 7 r pasni! =P <-- ayat hiperbola
hazman aka species1980 hazman aka species1980 March 21, 2012 at 10:29 AM
sebab tu la ... jejaka yang ade sense of humour amat digemari gadis dan wanita....hehehehe
cantekk cantekk March 21, 2012 at 11:24 AM
suke2 =D lg2 kalau tak mjangka bhw 'dia ni klakar jgk rupenye'..
ikatankasihku ikatankasihku March 21, 2012 at 12:25 PM
perghhh, jiwang karat..hihihihi
frogos frogos March 21, 2012 at 8:34 PM
romantiknyer,,,,anyway semoge berbahagie selalu...