Meh Cuba Google...Tiada Lucah!!



Cuti hujung minggu ini entri santai-santai jer la ok..., ker nak lucah-lucah..hahaha

Gua pasti 98% yang tengah online sekarang ini pernah masuk Google yer dak..?? sambil korang online ni cuba korang ikut langkah bawah ini. :

"jangan risau tiada lucah...hee"

1) mula-mula korang masuk ke Google

2) Taip "top 50 women on Internet"

3) Klik link paling atas sekali

4) Tengok kedudukan pada no 7

5)  Korang pasti tergelak ataupun tersengeh..('',)


********************


Siapa yang dah cuba pasti tahu jawapan dia yer dak....?? meh kongsi jawapannya...('',)



Sekian...Peace (~_^)v


 p/s : gua pelik macam mana dia boleh tersenarai..

{ 15 comments.. read them below or add one }

filza filza March 17, 2012 at 11:37 AM
justin bieber celup ke tu hahaha!!!
Aiisyah Gazali Aiisyah Gazali March 17, 2012 at 11:57 AM
hahahahahahahahaha.. Justin Bieber
Zinnirah Humaira Zinnirah Humaira March 17, 2012 at 12:23 PM
adekah adekah dia sbnarnya seorang wanita? jeng jeng jeng..kehkeh :P
erma nazillah erma nazillah March 17, 2012 at 12:49 PM
hehe..justin bieber..confuse kot..
erma nazillah erma nazillah March 17, 2012 at 12:49 PM
hehe..justin bieber..confuse kot..
hazman aka species1980 hazman aka species1980 March 17, 2012 at 1:31 PM
UJANG.... itu semua 'technical error'...dan KUASA SEO INTERNET....hahahaha
❖ FS ❖ ❖ FS ❖ March 17, 2012 at 5:23 PM
Justin bieber perempuan ke ? --' Ahahaha
nur fatihatuz zahra nur fatihatuz zahra March 17, 2012 at 10:27 PM
hahaha.. menarik sungguh .. lawak.. lawak ..